اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم خبر داد

پرداخت 4 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به مددجویان طارمی

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم از پرداخت 4 میلیارد ریال وام کسب و کار خرد به مددجویان طارمی خبر داد.

پرداخت 4 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به مددجویان طارمی

عمران صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از زمان آغاز به فعالیت کمیته امداد طارم اقدامات بسیاری در زمینه توانمندسازی مددجویان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان اشتغالزایی برای آنها است،‌ اضافه کرد: در دهه چهارم فعالیت کمیته امداد فعالیت‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم با بیان اینکه سال گذشته نیز در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید و کار و سرمایه ایرانی اقدامات مطلوبی صورت گرفت، افزود: در همین راستا 375 پرونده در بخش کسب و کار خرد به بانک‌های عامل معرفی شد که برای واجدان شرایط در این زمینه مبلغ 4 میلیارد و 95 میلیون ریال وام پرداخت شد. ‌در حال حاضر نیز 275 پرونده در دست تکمیل برای معرفی به بانک است.

*پرداخت 3 میلیارد ریال وام کارانگیزی به مددجویان طارمی

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته نیز در راستای عملی کردن سیاست‌های توانمندسازی کمیته امداد، 3 میلیارد و 26 میلیون ریال وام کارانگیزی به مددجویان طارمی پرداخت شد، عنوان کرد: این مبلغ وام به 47 نفر پرداخت شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز 27 پرونده در این زمینه آماده معرفی به بانک‌های عامل به منظور پرداخت تسهیلات است.

صفری در پایان با اشاره به اینکه پرداخت وام به مددجویان این نهاد از طریق اجرای طرح‌های اشتغالزایی صورت می‌گیرد، متذکر شد: طرح‌های اشتغالزایی این نهاد در قالب رشته‌های مختلف شغلی از قبیل کشاورزی، دامداری، دامپروری و ... اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول