اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

ظرفیت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ارتقا یافته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به ظرفیت علمی دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 62 درصد از ظرفیت این دانشگاه به تحصیلات تکمیلی اختصاص دارد.

ظرفیت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ارتقا یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم سروری زنجانی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر جهاد دانشگاهی دانشکده داروسازی و کلنگ‌زنی مرکز ارزیابی و آموزشی مهارت‌های بالینی و صلاحیت حرفه‌ای جهاد در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اظهار داشت: بستر لازم برای راه‌اندازی دفاتر جهاد دانشگاهی در همه دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان فراهم شده است.

وی به ظرفیت علمی دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 62 درصد از ظرفیت این دانشگاه به تحصیلات تکمیلی اختصاص دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به تبدیل شدن این دانشگاه به تیپ یک کشوری تصریح کرد: این ارتقا امکانات قابل توجهی را برای دانشگاه به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان طی چند سال گذشته در همه عرصه‌ها از جمله جذب دانشجو و اعضای هیئت علمی ارتقا یافته است.

سروری از وجود 10 بیمارستان در استان زنجان خبر داد و گفت: شاه‌بیت بیمارستان‌های این استان بیمارستان آیت‌الله موسوی با 540 تخت بستری است که خدمات قابل توجهی به بیماران ارائه می‌دهد.

وی با مرور تاریخ پزشکی در استان زنجان افزود: تعداد پزشک‌های استان از 20 پزشک در سال 55 به بیش از 800 پزشک متخصص و فوق متخصص رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در همه عرصه‌ها از جمله تحقیقات و فناوری هم رشد قابل توجهی یافته است.

وی از ثبت 17 اختراع توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: حضور 90 درصد اعضای هیئت علمی در پروژه‌های تحقیقی از جمله افتخارات این دانشگاه است.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول