اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تاکید کرد

افزایش متوسط تولید محصولات کشاورزی زنجان در سال‌جاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: یکی از مهم‏ترین برنامه‏ها در سال‌جاری افزایش متوسط تولید محصولات کشاورزی استان است.

افزایش متوسط تولید محصولات کشاورزی زنجان در سال‌جاری

محمد‏رضا نهاوندی‏پور امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: استان زنجان ظرفیت‏های بالایی در تولیدات کشاورزی دارد.

وی توجه به همه بخش‏های کشاورزی را مهم دانست و افزود: ارتقای وضعیت تولید محصولات کشاورزی در سال جدید از اولویت برنامه‏ها است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به طرح‏های توسعه کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری طرح‏های توسعه کشاورزی مورد تاکید جدی قرار دارد.

وی افزایش تولید در طرح‌های توسعه کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و افزود: طرح‏های توسعه کشاورزی موجب افزایش تولید و درآمد خواهد شد.

نهاوندی‏پور با تاکید بر افزایش درآمد کشاورزان، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‏های کاری مهم در سال‌جاری افزایش تولید در کنار افزایش درآمد کشاورزان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزایش اشتغال را از برنامه‏های مهم در بخش کشاورزی عنوان کرد و یادآور شد: بخش کشاورزی ظرفیت‏های بالایی برای افزایش اشتغال دارد.

وی بخش کشاورزی را از بخش‏های مهم ایجاد اشتغال در سطح دانست و تاکید کرد: در سال‌جاری اشتغال کشاورزی مورد تاکید قرار دارد.

* واحدهای نیمه فعال در تعطیل در سال‌جاری احیاء می‏شود

نهاوندی‏پور از تلاش برای تکمیل ظرفیت‏های خالی کشاورزی در استان خبر داد و اظهار داشت: واحدهای نیمه فعال در تعطیل در سال‌جاری احیاء می‏شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه باید در سال‌جاری تولیدات کشاورزی دارای بهره‏وری مناسبی باشند، افزود: افزایش تولید در واحد سطح در دستور کار قرار دارد.

* توسعه کشاورزی استان در گرو توسعه بهره‏وری محصولات

وی توسعه کشاورزی استان را در گرو توسعه بهره‏وری محصولات دانست و ادامه داد: برای افزایش تولیدات و استفاده بهینه از ظرفیت‏ها باید تولید در واحد سطح را افزایش داد.

نهاوندی‏پور با بیان اینکه متوسط تولید سیب‌زمینی در استان 35 تن در هکتار است، افزود: در نقاطی از استان کشاورزانی بیش از 80 تن محصول تولید می‏کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان رساندن تولید محصولات به میزان بالا را مهم عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش می‏شود همه کشاورزان در یک سطح بالا تولید داشته باشند.

انتهای پیام/73002/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول