اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود خبر داد

ویزیت رایگان بیش از 280 شاهرودی در هفته سلامت

مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود از ویزیت رایگان بیش از 280 نفر از خانواده شهدا و بسیجیان شهرستان شاهرود به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

ویزیت رایگان بیش از 280 شاهرودی در هفته سلامت

علی عجم‏نوروزی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود با اشاره به برنامه‌های اجرا شده توسط بسیج جامعه پزشکی به منظور گرامیداشت هفته سلامت اظهار کرد: در این هفته با همکاری بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها ویزیت رایگان بیش از 280 نفر از خانواده شهدا و بسیجیان انجام شد.

وی افزود: ارائه ویزیت رایگان در درمانگاه رضوی سپاه شاهرود به بیش از 600 نفر از بسیجیان در طول هفته و کنترل فشار خون رایگان بالغ بر 300 نفر از شرکت‌کنندگان در نماز جمعه از دیگر برنامه‌ها بوده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود خاطرنشان کرد: برگزاری سخنرانی با موضوع فشار خون در جمع کارکنان سپاه و کنترل فشار و قندخون بیش از 80 نفر از کارکنان در سپاه از دیگر برنامه‌های هفته سلامت بوده است.

عجم‏نوروزی تصریح کرد: سخنرانی معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در نماز جمعه بسطام در زمینه کنترل فشارخون و قندخون و دیدار با خانواده شهیدان با حضور در منازلشان از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته سلامت بسیج جامعه پزشکی شاهرود بوده است.

وی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این هفته را اهدای خون توسط کارکنان و بسیجیان سپاه شاهرود با حضور در پایگاه انتقال خون شاهرود و برگزاری کلاس‌های بهداشت فردی و اجتماعی در بیش از 12 پایگاه مقاومت عنوان کرد.

عجم‏نوروزی همچنین با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در روز پرستار اظهار داشت: تجلیل از پرستاران نمونه بسیج جامعه پزشکی، پخش تراکت و بروشور به این مناسبت و ویزیت رایگان و ارسال پیامک به پرستاران از برنامه‌های اجرا شده در این روز بوده است.

انتهای پیام/2249/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول