اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سلامت انجام می‏شود

ویزیت رایگان مردم در مراکز درمانی فیروزکوه

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه از ویزیت رایگان مردم در مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان در هفته سلامت خبر داد.

ویزیت رایگان مردم در مراکز درمانی فیروزکوه

فریبا ملاجعفری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به فرارسیدن هفته سلامت اظهار داشت: 18 تا 24 فروردین‌ماه از سوی سازمان بهداشت جهانی به نام هفته سلامت نامگذاری شده است.

وی با اشاره به شعار در نظر گرفته شده برای هفته سلامت امسال که «فشار خون را جدی بگیریم» است، افزود: در این راستا برنامه‏هایی برای نکوداشت این هفته و آشناسازی عموم با این بیماری که به «کُشنده بی‏صدا» موسوم است، در نظر گرفته شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه به بیان ویژه برنامه‏های پیش‏بینی شده هفته سلامت این نهاد پرداخت.

وی از برگزاری کلاس‏های متعدد تغذیه، دخانیات، پیشگیری، کنترل استرس، فعالیت بدنی، تحرک و فشار خون برای کارگران و کارفرمایان، اصناف، سالمندان، مددجویان کمیته امداد امام خمینی، بسیجیان، رابطان بهداشت، بهورزان و عموم مردم در طول هفته سلامت خبر داد.

برگزاری راهپیمایی سلامت در فیروزکوه

ملاجعفری عیادت از بیماران و سالمندان بیمارستان امام خمینی(ره)، برپایی غرفه‏های سلامت و برگزاری جشنواره در زمینه‏های هفته سلامت، نقاشی و مقاله‏نویسی و غذای سالم برای گروه هدف دانش‏آموزان و افتتاح آزمایشگاه هورمونی در شبکه بهداشت و درمان را از دیگر برنامه‏های هفته سلامت برشمرد.

وی تصریح کرد: همچنین راهپیمایی سلامت در همین هفته در سطح شهر فیروزکوه برگزار می‏شود.

ملاجعفری خاطرنشان کرد: معاینات اسپیرومتری و اُدیومتری، همچنین گرفتن فشار خون و ویزیت رایگان در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان فیروزکوه در طول هفته سلامت انجام می‏شود.

انتهای پیام/2568/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول