اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

پرداخت 80 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی اسدآباد

فرماندار اسدآباد گفت: در راستای توسعه بخش کشاورزی، مبلغ 80 میلیارد و 841 میلیون ریال به 161 طرح پرداخت شده‌ است.

پرداخت 80 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند بعد از ظهر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی اسدآباد با بیان اینکه 43 درصد شاغلان شهرستان اسدآباد در بخش کشاورزی مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهرستان قطب کشاورزی در زمینه‌های مختلف است، باید برای تحقق شعار امسال در بعد حماسه اقتصادی، کشاورزان با توسعه این بخش حماسه‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های کشاورزی در توسعه این بخش تأثیرگذار است، افزود: در این راستا با پرداخت مبلغ 80 میلیارد و 841 میلیون ریال تسهیلات 161 طرح در حال اجرا است.

فرماندار اسدآباد اضافه کرد: با اجرای این 161 طرح توسعه بخش کشاورزی برای 405 نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد نیز با بیان اینکه 398 طرح توسعه کشاورزی به مبلغ بیش از 122 میلیارد ریال به بانک کشاورزی معرفی شده است، بیان داشت: از این تعداد به 161 طرح تسهیلات پرداخت شده، هفت فقره پرونده به مبلغ 641 میلیون ریال دارای مشکل بوده و 31 فقره به مبلغ 28 میلیارد و 433 میلیون ریال عودت داده شده است.

ناصر فتاحی با بیان اینکه امسال تاکنون میزان بارندگی 256 میلیمتر بوده است که نسبت به دیگر شهرستان‌ها بیشترین بارش را داشته‌ایم، تصریح کرد: این میزان بارندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه با اشاره به پیش‌بینی کشت ذرت به میزان 4 هزار و 200 هکتار در اراضی کشاورزی اسدآباد، گفت: برای این میزان کشت 840 تن کود شیمیایی نیاز داریم که مقداری از آن تأمین شده است.

فتاحی با بیان اینکه تقاضا برای واگذاری اراضی از سوی افراد زیاد است، یادآور شد: ما به دنبال این هستیم که افراد را برای طرح‌های بزرگ صنعتی معرفی و تسهیلات بدهیم.

انتهای پیام/89008/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول