اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

ارتش ایران همانند برخی از ارتش‌ها در خدمت "آل‌های منطقه" نیست

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه مردمی و انقلابی بودن ارتش ایران اسلامی از ویژگی‌های آن است، گفت: برخلاف برخی از ارتش‌ها که در خدمت گروه‌هایی همانند «آل خلیفه» هستند، ارتش ایران در خدمت مردم و انقلاب است.

ارتش ایران همانند برخی از ارتش‌ها در خدمت "آل‌های منطقه" نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی امروز در مراسم صبحگاه رژه نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش در ساحل این شهر برگزار شد، اظهار داشت: پیشرفت ارتش در عرصه‌های دفاعی در دوران انقلاب و به ویژه هشت سال دفاع مقدس چشمگیر است.

وی با بیان اینکه ارتش ایران اسلامی ارتشی مکتبی و بر خلاف دیگر ارتش‌ها، ارتشی مردمی است، اضافه کرد: پیشرفت‌های ارتش همان اندازه که دوست‌داران نظام و انقلاب را خشنود و خوشحال می‌کند، سبب ناراحتی و خشم دشمنان انقلاب می‌شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری با بیان اینکه در خدمت مردم بودن از جمله ویژگی‌های ارتش ایران در قیاس با سایر ارتش‌های دنیاست، اضافه کرد: ارتش ایران اسلامی برخلاف ارتش دیگر کشورها که در خدمت اشخاص و گروه‌های خاص همانند «آل خلیفه» هستند، در خدمت مردم و انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین با بیان اینکه ارتش ایران در راستای حفظ ارزش‌های الهی حرکت می‌کند، افزود: ارتش ما، ارتش امام زمان (عج) است و این از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

نیروهای مسلح هرمزگان با برگزاری رژه روز ارتش جمهوری اسلامی در ساحل خلیج فارس اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

یادآور می‌شود در این مراسم که صبح امروز در بلوار ساحلی بندرعباس با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار هرمزگان و فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مردم بندرعباس برگزار شد، یگان‌هایی از نیروی دریایی ارتش و سپاه، پدافند جنوب شرق، نیروی هوایی، دریابانی، انتظامی و بسیج حضور داشتند.

نیروهای مسلح شرکت کننده در این برنامه، با عبور از مقابل جایگاه و ادای احترام به تمثال امام و مقام معظم رهبری و شهدا، ادوات و تجهیزات دفاعی و نظامی را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/88001/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول