اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی:

ارتش‌ همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری ‌است

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی گفت: ارتش فقط منحصر به زمان جنگ نیست و علاوه بر حفظ مرزهای ایران اقدامات و طرح‌های دیگری داشته و همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده است.

ارتش‌ همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا آذریان صبح امروز در مراسم رژه ارتش خراسان جنوبی در ارتباط با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این روز، روز حماسه‌آفرینی دلاوران ارتش زمینی جمهوری اسلامی ایران و یکی از روزهای به یاد ماندنی و ثبت شده در تاریخ ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه افرادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دنبال انحلال ارتش در ایران بودند، اذعان داشت: این افراد در پی دسیسه‌های خارجی به دنبال از بین بردن ارتش ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی ادامه داد: امام خمینی (ره) به خوبی دسیسه‌‌های دشمنان را تجزیه و تحلیل کرده و با پیام مهم و تاریخی خود در 28 فروردین‌ماه سال 58 روز 29 فروردین‌ماه را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

حماسه سیاسی امسال انتخابات است

آذریان با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه پشتیبان مردم و رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: ارتش فقط منحصر به زمان جنگ نیست و علاوه بر حفظ مرزهای ایران اقدامات و طرح‌های دیگری داشته و همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده است.

وی اضافه کرد: در زلزله زهان ارتش خراسان جنوبی در کنار مردم و استاندار این استان بوده است و در این پیشامدها همیشه آمادگی لازم را داشته است.

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، خاطر نشان کرد: مهمترین حماسه سیاسی امسال انتخابات است و امید است تمام مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/2248‌/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول