اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

روند کار دامپزشکی جنوب کرمان رو به پیشرفت است

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته روند کار دامپزشکی جنوب کرمان رو به پیشرفت است.

روند کار دامپزشکی جنوب کرمان رو به پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی امروز در دیدار با مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با تاکید بر اهمیت بهداشت و امنیت غذایی مردم اظهار داشت: تامین امنیت غذایی مردم مهم‌ترین وظیفه دامپزشکی است که باید به خوبی انجام شود.

وی با قدردانی از همکاری‌ مجموعه سازمان دامپزشکی کشور با منطقه جنوب کرمان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته روند کار دامپزشکی جنوب کرمان رو به پیشرفت است.

عارفی ارتقای سیستم دامپزشکی جنوب کرمان را ضروری خواند و خاطر نشان کرد: برای این مهم در سال جدید تلاش بیشتری می‌کنیم.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان نیز ضمن قدردانی از همکاری نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با مجموعه دامپزشکی عنوان کرد: نبود ساختمان فنی در شهرستان‌ها کار را سخت کرده است.

ابراهیم توکلی با اشاره به همکاری شهرداری جیرفت برای رفع مشکلات کشتارگاه این شهرستان افزود: وضعیت کشتارگاه جیرفت نسبت به سال‌های قبل بهتر شده است، اما هنوز با وضعیت بهداشتی قابل قبول فاصله دارد.

وی با اشاره به آغاز فصل گرما و ایجاد آلودگی‌های زیاد ابراز داشت: باید با تلاش و پیگیری توسط استانداری و شهرداری مشکلات در کشتارگاه‌ها به حداقل برسد.

انتهای پیام/80003/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول