اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

آخرین آمار ثبت‌نام‌ کنندگان کاندیداهای شهر و روستا در خراسان جنوبی

شش روز از آغاز ثبت‌نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا می‌گذرد و آمارهای جالبی از شهرستان‌ها و بخشداری‌های خراسان جنوبی شنیده شد که بررسی آنها با آغاز ششمین روز ثبت‌نام خالی از لطف نیست.

آخرین آمار ثبت‌نام‌ کنندگان کاندیداهای شهر و روستا در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، با وجود اینکه تنها امروز و فردا آخرین مهلت برای ثبت‌نام از کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا است، اما آمارها در برخی شهرستان‌های استان خراسان جنوبی نشان از عدم استقبال مردم برای ثبت‌نام است.

در سراسر روستاها و بخش‌های شهرستان سرایان تاکنون تنها 15 نفر ثبت‌نام نهایی کرده‌اند که از این تعداد تنها یک نفر برای بخش مرکزی سرایان نام‌نویسی کرده است.

بر اساس گزارش فارس، در پایان پنجمین روز ثبت‌نام از کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 173 نفر در سربیشه ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار سربیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اضافه کرد: ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سربیشه برای انتخاب اعضای شورا در شهر سربیشه و بخش‌های درح و مود برگزار می‌شود.

غلامرضا حسین‌پور ادامه داد: 286 صندوق رأی در 153 شعبه در سطح شهرستان در روز انتخابات آرای مردم را جمع‌آوری خواهند کرد.

در طبس نیز تا پایان روز پنجم 102 داوطلب برای حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستای ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 86 نفر برای شورای روستایی و 16 نفر برای شورای اسلامی شهر طبس نام‌نویسی کرده‌اند.

در سه شهر طبس، عشق‌آباد و دیهوک نیز در مجموع 17 نفر عضو اصلی و 11 نفر عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

همچنین 238 نفر عضو اصلی و 158 نفر علی‌البدل در روستاهای سه بخش مرکزی، دستگردان و دیهوک انتخاب می‌شوند.

در بیرجند مرکز استان نیز تا دیروز جمعه 30 فروردین‌ماه 105 نفر برای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در بیرجند ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد چهار نفر زن و بقیه مرد بوده‌اند.

انتهای پیام/2248/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول