اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ظهر 31 فروردین

263 نفر در شوراهای اسلامی شهرستان طبس ثبت‌نام کردند

263 نفر تا ظهر 31 فروردین، به‌ عنوان متقاضی کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان طبس ثبت‌نام کردند.

263 نفر در شوراهای اسلامی شهرستان طبس ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، در گفت‌وگوهای جداگانه خبرنگار فارس در طبس با احمد طالبیان مقدم، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، و محمد نصیری، سید احمد حقانی ثانی، و سید محمد احمدی بخشداران مرکزی، دستگردان و دیهوک طبس مشخص شد که تا حدود ساعت 12 روز شنبه 31 فروردین 1392 و تنها حدود 30 ساعت مانده به پایان مهلت ثبت‌نام از متقاضیان کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 263 نفر در مجموع شهرها و روستاهای شهرستان طبس در شوراهای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

از این تعداد، در مجموع 35 نفر برای شورای اسلامی شهرهای طبس، عشق‌آباد و دیهوک ثبت نام کرده‌اند.

228 نفر دیگر نیز به عنوان کاندیدای انتخابات شوراهای اسلامی 78 روستای سه بخش شهرستان طبس که شرایط لازم برای برخورداری از شورای اسلامی را دارند ثبت‌نام کرده‌اند.

در 26 روستای بخش مرکزی طبس انتخابات شورای اسلامی برگزار می‌شود که شورای اسلامی دو روستای آن پنج نفره و 24 روستا سه نفره و بر این اساس باید در مجموع حداقل 82 نفر در این روستاها ثبت‌نام کنند تا همگی آن‌ها به‌عنوان عضو شورای اسلامی انتخاب شوند، که تاکنون 95 نفر متقاضی کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی طبس شده‌اند.

دو بخش دیگر شهرستان طبس نیز وضعیتی مشابه دارد، به گونه‌ای که برای شورای اسلامی 36 روستای بخش دستگردان طبس که شورای اسلامی همگی این روستاها 3 نفره خواهد بود و حداقل به 108 ثبت‌نام‌کننده نیاز دارد، 100 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

برای 16 روستای بخش دیهوک طبس هم که شورای اسلامی همگی این تعداد روستا سه نفره خواهد بود و حداقل به 48 ثبت‌نام‌کننده نیاز دارد هم تاکنون 33 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

البته برای اطلاع از تعداد نهایی ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای طبس باید یک روز دیگر منتظر بمانیم، چرا که احتمال می‌رود بسیاری از متقاضیان کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همچون دوره‌های گذشته ثبت نام خود را به دقیقه 90 موکول کرده باشند.

متقاضیان برای ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها باید به دفاتر ICT روستایی یا بخشداری‌های مربوطه و برای ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای طبس، عشق‌آباد و دیهوک باید به فرمانداری ویژه شهرستان طبس مراجعه کنند.

در صورت عدم تمدید مهلت ثبت‌نام، ساعت 20 یکشنبه یکم اردیبهشت‌ماه 1392 آخرین مهلت ثبت‌نام از متقاضیان کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

انتهای پیام/90001/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول