اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

ثبت‌نام از کاندیداهای شورای شهر تا یک اردیبهشت ادامه دارد

استاندار خراسان جنوبی گفت: ثبت‌نام از کاندیداهای شورای شهر تا پایان وقت اداری یک ‌اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

ثبت‌نام از کاندیداهای شورای شهر تا یک اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید پیش از ظهر امروز در بازدید از ستاد انتخابات شورای اسلامی شهرستان بیرجند در محل فرمانداری اظهار کرد: انتخابات مانند گذشته روال قانونی داشته و به صورت روزشمار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مقدمات کار ثبت‌نام در فرمانداری‌ها و هیئت‌های نظارت از مدتی قبل آغاز شده است، ادامه داد: از 21 فروردین ‌ماه جاری نیز ثبت‌نام از کاندیداها آغاز شده است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: در چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا 28 شهر و 908 روستا در استان دارای شورا هستند.

رشید با بیان اینکه ثبت‌نام از کاندیداها تا پایان وقت اداری یک ‌اردیبهشت‌ماه امسال ادامه دارد، یادآور شد: تاکنون 701 نفر برای شوراهای شهر و روستا در خراسان جنوبی ثبت‌نام کرده‌اند.

سرایان کمترین ثبت‌نام را دارد

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیشترین ثبت‌نام در شهر بیرجند صورت گرفته است، اذعان داشت: در این شهر تاکنون 110 کاندیدا ثبت‌نام کرده‌اند.

رشید افزود: سرایان با 16 نفر دارای کمترین تعداد کاندیدای ثبت‌نام شده در بین شهرستان‌های استان است.

وی با بیان اینکه کاندیداها هر چه سریع‌تر ثبت‌نام خود را انجام دهند، متذکر شد: کسانی که عضو شوراها می‌شوند باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را جهت خدمت به شهروندان داشته باشند.

خراسان جنوبی پیشگام در خلق حماسه

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انتخابات تجلی و تبلور حضور مردم است، گفت: امسال که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است مردم با حضور خود در انتخابات به طور قطع حماسه سیاسی را خلق می‌کنند.

رشید از پیشگام بودن مردم خراسان جنوبی در خلق حماسه‌ها خبر داد و تصریح کرد: در انتخابات گذشته خراسان جنوبی با 84.5 درصد حضور مردم دومین رتبه کشوری را در انتخابات کسب کرده است.

وی خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم برای انتخابات در خراسان جنوبی فراهم شده و دفاتر پیشخوان دولت، ‌ICT روستایی و پست بانک‌ها آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده‌اند.

انتهای پیام/69010/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول