اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان:

مکتب فاطمی بر مبنای دفاع از ولایت است

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان گفت: باید بر مبنای مکتب فاطمی از ولایت دفاع کرد و از فدا کردن جان در این مسیر پرهیز نداشت.

مکتب فاطمی بر مبنای دفاع از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جعفر رعایتی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای معاونان سپاه استان سمنان که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: روش حضرت فاطمه(س) در دفاع از ولایت الگوی عملی همه دینداران و شیعیان و بلکه عالم انسانیت است.

وی افزود: امروز نیز راه مقابله با طراحی‏ها و هجمه‏های دشمنان و عوامل آنها در کشور، استفاده از سیره حضرت فاطمه(س) است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان تأکید کرد: باید بر مبنای مکتب فاطمی از ولایت دفاع کرد و از فدا کردن جان هم در این مسیر پرهیز نکرد؛ در عین حال باید برای روشنگری طراحی دشمنان و آگاهی بخشی به عموم جامعه و تلاش برای تحقق عملی شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از هیچ کوششی فرو گذار نکرد.

رعایتی بیان داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) کسی است که در برخورد با مرد سائل نابینا، حجاب را رعایت می‌کند و برای تشییع جنازه خود سفارش تابوت می‌دهد تا حجم بدنش مشخص نباشد، اما همین شخص در معرکه دفاع از ولایت، با تمام قوا در صحنه حضور دارد.

وی افزود: بانوی بزرگوار عالم هستی حضرت صدیقه طاهره(س) از جمله مصادیق و نمونه‌هایی است که اهتمام ویژ‌ه‌ای به ذکر و دعا داشته است تا جایی که ایشان در هر روز دعای خاصی را قرائت می‌کردند و این ادعیه در کتابی با عنوان شرحی بر دعاهای روزانه حضرت زهرا (س) جمع‏آوری شده است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان در ادامه در خصوص اهمیت عبادت همراه با معرفت گفت: عبادت هنگامی اثر دارد که به خداوند معرفت ایجاد شود و عبادت و معرفت ناب و خالص را باید از خداوند استغاثه کرد.

رعایتی افزود: عبادت، مقدماتی دارد که کسب توفیق الهی برای انجام عبادت از مهم‏ترین مقدمات است؛ بنابراین توفیق عبادت نیز از طریق اهتمام به ذکر و دعا به دست خواهد آمد.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول