اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ اعلام کرد

ثبت‌نام از 558 داوطلب انتخابات شوراها در ساوجبلاغ

فرماندار ساوجبلاغ گفت: 558 کاندیدا چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه ساوجبلاغ تا به این لحظه ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام از 558 داوطلب انتخابات شوراها در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی عصر امروز با حضور در ستاد ثبت نام انتخابات این شهرستان اظهار داشت: مهلت قانونی ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات شهر و روستا از 26 فروردین آغاز شده و تا کنون 533 مرد و 25 زن در این شهرستان ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند.

وی افزود: 170 نفر از این افراد داوطلب کاندیداتوری در پنج حوزه شهری این شهرستان و مابقی داوطلب شوراهای اسلامی روستایی هستند.

این مسئول گفت: کار نام‌نویسی از داوطلبان این شهرستان در ستاد فرمانداری ساوجبلاغ، سه بخشداری چندار، چهارباغ و مرکزی و دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود.

حدادی  افزود: داوطلبان ثبت‌نام شده پس از گذر از مراحل قانونی و تائید صلاحیت برای کسب 253 کرسی شورای اسلامی روستائی و 36 کرسی شورای اسلامی شهری این شهرستان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: در ابلاغیه جدید ستاد انتخابات وزارت کشور، شرط مدرک تحصیلی برای اعضای فعلی شوراهای اسلامی شهر و روستا که داوطلب حضور در انتخابات این دوره‌اند، حذف شده است.

فرماندار ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: با انتشار این ابلاغیه، پیش‌بینی می‌شود، شمار داوطلبان حضور در این دوره از انتخابات در روز پایانی ثبت نام یبشتر شود.

نامنویسی از داوطلبان حضور در انتخابات چهارمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا فردا هم تا ساعت 20 در این شهرستان ادامه دارد.

انتهای پیام/2302/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول