اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توزیع نیروی برق نهبندان:

بیش از 98 درصد جمعیت روستایی نهبندان از نعمت برق برخوردارند

مدیر توزیع نیروی برق نهبندان با بیان اینکه صددرصد جمعیت شهری نهبندان از نعمت برق برخوردارند، گفت: 98.7 درصد جمعیت روستایی نهبندان از نعمت برق برخوردارند.

بیش از 98 درصد جمعیت روستایی نهبندان از نعمت برق برخوردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمود خسروی‌نوقاب صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان در سال جاری اظهار داشت: صنعت برق به عنوان یک صنعت مادر شناخته شده است.

وی ادامه داد: اقتصاد کشور به صنعت وابسته است و صنعت نیز وابستگی شدیدی به برق دارد و از این رو می‌توان به اهمیت و ارزش صنعت برق پی برد.

225 روستای نهبندان از نعمت برق برخوردارند

مدیر توزیع برق نهبندان تصریح کرد: قبل از سال 57 در شهرستان نهبندان هیچ روستایی برق‌دار نبوده، اما هم‌اکنون 225 روستای این شهرستان از نعمت برق برخوردار هستند.

خسروی از برق‌دار بودن تعداد 250 حلقه چاه کشاورزی شهرستان نهبندان خبر داد و افزود: این در حالی است که قبل از سال 57 هیچ پاسگاه و برجک‌های مرزی برق‌دار نبودند، اما امروز 36 برجک مرزی نهبندان از صنعت برق برخوردارند.

وی گفت: در سال 57 تعداد مشترکان برق نهبندان 374 نفر بوده‌اند که امروز به 19 هزار و 850 مشترک افزایش یافته است.

وجود 667 ترانس توزیع نیروی برق در نهبندان

مدیر توزیع برق نهبندان تعداد ترانس توزیع نیروی برق را در این شهرستان در سال 57 دو دستگاه عنوان کرد و ابراز داشت: اما امروز 667 ترانس توزیع نیروی برق در این شهرستان داریم.

خسروی با اشاره به طول خطوط فشار ضعیف و متوسط شهرستان نهبندان ادامه داد: این خطوط از 2.5 کیلومتر در سال 57 به 2 هزار و 110 کیلومتر در سال جاری رسیده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون صددرصد جمعیت شهری نهبندان از نعمت برق برخوردارند، اضافه کرد: 98.7 درصد جمعیت روستایی این شهرستان هم‌اکنون از نعمت برق برخوردارند.

مدیر توزیع برق نهبندان از تمامی خانواده‌ها به ویژه ادارات سطح شهرستان نهبندان خواست در مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشند.

انتهای پیام/69003/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول