اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

حضور مستمر و فعال کارکنان شرکت گاز بوشهر در منطقه زلزله‎زده دشتی

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: کارکنان شرکت گاز استان بوشهر در منطقه زلزله‎زده دشتی همچنان حضوری فعال و مستمر دارند.

حضور مستمر و فعال کارکنان شرکت گاز بوشهر در منطقه زلزله‎زده دشتی

غلام‌عباس حسینی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: به منظور سرکشی از مناطق زلزله‎زده و بررسی وضعیت موجود، هر هفته تعدادی از کارکنان شرکت گاز بوشهر در قالب چندین تیم به این مناطق اعزام می‎شوند.

وی افزود: حضور مستمر کارکنان شرکت گاز استان بوشهر در مناطق زلزله‎زده یکی از مأموریت‎های مهم فعلی این شرکت در استان است که با حساسیت و جدیت پیگیری می‎شود و بر آن تأکید داریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر ادامه داد: مدیران و کارشناسان این شرکت با حضور در مناطق یاد شده، وضعیت  موجود را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و بر تأسیسات گاز نظارت می‏کنند.

وی یادآور شد: تمام تلاش ما در منطقه زلزله‎زده دشتی این است که از بروز مشکلات و وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنیم و مردم منطقه در این حوزه با مشکلی مواجه نشوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: همچنین به منظور ارائه کمک‎های مادی به زلزله‎زدگان، مبالغی توسط کارکنان این شرکت جمع‎آوری شده که به آنان اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش از این نیز با همکاری کارکنان، محموله‎های مواد غذایی شامل آب معدنی و کنسرو به مناطق زلزله‎زده ارسال شده است.

انتهای پیام/66007/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول