اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی:

مدارس آذربایجان غربی باید به کمک دستگاه‌های دولتی هدفمند شوند

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: مدارس استان باید به کمک دستگاه‌های دولتی هدفمند شوند به طوری که در این راستا می‌توان تعداد رشته‌های تحصیلی را در مدارس استان افزایش داد.

مدارس آذربایجان غربی باید به کمک دستگاه‌های دولتی هدفمند شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه غلامرضا دیزج‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: اعتقادات دینی و آموزه‌های اسلامی در مدارس باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم در کنار علم آموزی، آموزه‌های دینی را نیز به نحو احسن برای دانش‌آموزان آموزش دهیم، تصریح کرد: باید در مدارس اسلامی دانش‌آموزان با مسائل دینی و آموزه‌های اسلامی بیش‌تر آشنا شوند.

دیزج‌نژاد افزود: برای این منظور باید بتوانیم دانش‌آموزان را به سمت و سوی آموزه‌های دینی و اسلامی بیش‌تر سوق دهیم.

وی بر ایجاد رقابت سالم در مدارس اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای رقابتی در مدارس می‌تواند گام موثری در رشد و پیشرفت تحصیلی بردارد.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی از هدفمندسازی مدارس استان خبر داد و بیان کرد : مدارس استان باید به کمک دستگاه‌های دولتی هدفمند شوند به طوری که در این راستا می‌توان تعداد رشته‌های تحصیلی را در مدارس استان افزایش داد.

دیزج‌نژاد بر ارائه ایده‌ای نو در این زمینه اشاره کرد و افزود: بر تمام اعضای شورای آموزش و پرورش لازم است تا در جلسات این شورا ایده‌ای نو و ابتکاری ارائه کنند تا این ایده‌ها پس از بررسی و نهایی شدن مراحل اجرایی خود را طی کند.

وی گفت: در کنار تمام این موارد باید پژوهش جای خود را در مدارس باز کند که برای رسیدن به این هدف لازم است، دانش‌آموزان را پژوهش محور تربیت کنیم.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول