اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرایان خبر داد

تشکیل 16 تعاونی در سرایان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرایان گفت: در سال گذشته 16 تعاونی در این شهرستان تشکیل شده است.

تشکیل 16 تعاونی در سرایان

حسن صالحی‌فر امروز در ‌گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با اقدامات انجام شده حوزه تعاون سرایان در سال 91 اظهار کرد: سال گذشته سال بسیار خوبی برای حوزه تعاون و کار در سرایان بود.

وی با بیان اینکه تعاون یکی از جنبه‌های حساس زندگی انسان است، ادامه داد: مجموع تعاونی‌های زیرپوشش این شهرستان 180 تعاونی است که از این تعداد 84 تعاونی تولیدی، 87 تعاونی خدماتی و 9 تعاونی مسکن است.

تشکیل 16 تعاونی در سال 91

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرایان با اشاره به تعاونی‌های تشکیل شده در سال گذشته افزود: تعداد 16 تعاونی در سال 91 تشکیل شده که شامل هفت تعاونی تولیدی کشاورزی، دو تعاونی تولیدی صنعتی، دو تعاونی تولیدی دامداری، یک تعاونی خدماتی کشاورزی، سه تعاونی خدماتی صنعتی و یک تعاونی توزیعی مصرف می‌شود.

صالحی مجموع اعضای تعاونی‌های شهرستان سرایان را یک‌هزار و 890 نفر اعلام کرد.

وی در ارتباط با اشتغالزایی تعاونی‌ها در سال 91 اذعان داشت: اشتغالزایی 16 تعاونی تشکیل شده سال گذشته در سرایان 36 نفر بوده و تعداد فارغ‌التحصیلان جذب شده در این تعاونی‌ها 18 نفر بوده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرایان با اشاره به تعداد معرفی‌شدگان سهام عدالت اذعان داشت: در سال گذشته تعداد 30 هزار نفر برای گرفتن سهام عدالت معرفی شده‌اند و همچنین 29 هزار نفر در سامانه ثبت‌نام شده‌‌اند.

در سال گذشته 1700 نفر به اداره تعاون سرایان مراجعه کردند 

صالحی‌فر تصریح کرد: در سال گذشته تعداد 20 جلسه و گردهمایی ترویجی برگزار شده که 120 نفر در این جلسات شرکت کرده‌اند.

وی در ارتباط با بخش توسعه کشاورزی سرایان اضافه کرد: در سال گذشته بیش از 2 هزار و 150 نفر در سایت توسعه بخش کشاورزی این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرایان تعداد مراجعه‌کنندگان به این اداره را در سال گذشته یک‌هزار و 700 نفر اعلام کرد.

صالحی‌فر با بیان اینکه مجموع معرفی‌شدگان به کارگروه یک‌هزار و 600 نفر در سال گذشته بوده است، ادامه داد: تعداد یک‌هزار و 500 نفر نیز مجموع معرفی‌شدگان به بانک است.

وی اشتغالزایی طرح‌ها را 400 نفر برشمرد و گفت: موضوع طرح‌ها کشاورزی، خرید ادوات و دامداری بوده است.

انتهای پیام/69008/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول