اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

کلنگ‌زنی 7 هزار واحد مسکن مهر در زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از کلنگ‌زنی احداث واحد‌های مسکن مهر جدید، خبر داد و گفت: همزمان با بهره‌برداری از واحدهای آماده بیش از 7 هزار واحد مسکن مهر گروهی کلنگ‌زنی می‌شود.

کلنگ‌زنی 7 هزار واحد مسکن مهر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی امور جوانان با اشاره به اینکه تامین مسکن در دستور کار همه دولت‌ها قرار داشته است، اظهار داشت: از سال 85 به بعد در احداث مسکن کشور انقلابی روی داده است.

وی به افزایش موالید کشور در دهه 60 اشاره کرد و افزود:‌ اشتغال، ازدواج و مسکن از مهم‌ترین درخواست‌های نسل دهه 60 کشور است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به احداث 75 هزار واحد مسکن مهر در سطح استان زنجان اشاره و تصریح کرد: یک سوم از واحدهای مسکن استان زنجان در قالب مسکن مهر ساخته شده است.

وی مجموع واحدهای مسکن استان زنجان را 215 هزار واحد عنوان کرد.

باباپور واحدهای مسکن مهر شهری احداث شده را 35 هزار واحد عنوان کرد و گفت: 40 هزار واحد مسکن مهر احداث شده در استان زنجان روستایی هستند.

وی درصد تسهیلات ارائه شده به مسکن مهر را در مرکز استان زنجان هفت درصد اعلام کرد و گفت: درصد تسهیلات ارائه شده در شهرستان‌های استان زنجان چهار درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان میزان تسهیلات ارائه شده به واحدهای مسکن مهر را یک‌هزار و 300 میلیارد تومان اعلام کرد.

وی از برگزاری جشن مسکن مهر در زنجان طی سال گذشته خبر داد و گفت: این جشن با افتتاح 52 هزار واحد مسکن مهر در سطح استان زنجان برگزار شد.

باباپور با اشاره به آماده افتتاح بودن 12 هزار واحد مسکن مهر در استان زنجان تصریح کرد: 8 هزار واحد مسکن مهر در شهرها و بقیه در روستاها آماده افتتاح هستند.

وی از کلنگ‌زنی واحد‌های مسکن مهر جدید، همزمان با بهره‌برداری از واحدهای آماده خبر داد و افزود: این واحدها برای ثبت‌نام‌کنندگان در سال 91 و به صورت گروهی احداث می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به رتبه برتر استان زنجان در بین استان‌های دیگر در احداث و بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر افزود: این رتبه برتر تاکنون حفظ شده است.

انتهای پیام/73004/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول