اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردیبهشت‌ماه

8 هزار واحد مسکن مهر در زنجان تحویل داده می‌شود

مدیرکل سازمان راه و شهرسازی زنجان گفت: در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری 8 هزار واحد مسکن مهر در استان تحویل متقاضیان خواهد شد.

8 هزار واحد مسکن مهر در زنجان تحویل داده می‌شود

حافظ باباپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه تعهدات سال گذشته استان ساخت 11 هزار واحد مسکن بود، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 500 واحد بیشتر از تعهدات سال آماده افتتاح است.

وی با اشاره به واحدهای آماده شده در شهرهای بالای 25 هزار نفر گفت: در حال حاضر 6 هزار و 500 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر ساخته شده و در بافت‌های فرسوده نیز 2 هزار واحد مسکونی آماده افتتاح است.

مدیرکل سازمان راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: در سال 89 در نخستین مرحله 3 هزار و 572 واحد مسکونی تحویل متقاضیان داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال 90 نیز 10 هزار و 214 واحد مسکونی در مرحله دوم تحویل داده شد، تصریح کرد: 6 هزار و 780 واحد مسکونی طی مرحله سوم به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان داده شده است.

باباپور خاطرنشان کرد: در مرحله چهارم که در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری شاهد آن خواهیم بود 8 هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرکل سازمان راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته و تحویل 28 هزار و 350 واحد مسکونی، برنامه ابلاغی وزارت مسکن در سال‌های 90 و 91 به استان بیش از 100 درصد محقق خواهد شد.

وی درصد پراکندگی پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان زنجان را 47 درصد برشمرد.

باباپور از طراحی و آماده‌سازی سایت 73 هکتاری مهر برای واگذاری به مردم در قالب گروه‌بندی هشت نفره خبر داد و یادآور شد: نفرات باقی مانده از ثبت‌نام تفاهمنامه سه‌جانبه سال گذشته در قالب این تقسیم‌بندی تعیین تکلیف خواهند شد.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول