اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال امید کشور

صبای قم با 6 گل لار جوان را شکست داد

تیم فوتسال امید صبای قم در نخستین گام از مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم لار جوان شد.

صبای قم با 6 گل لار جوان را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از حضور موفق در دوره‌های قبلی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور به نظر می‌رسد فوتسالیست‌های قمی امسال نیز عزم خود را جزم کرده‌اند تا همچنان پرافتخارترین تیم ادوار مختلف این رقابت‌ها باشند.

قم همواره یکی از استان‌های سازنده و مطرح در فوتسال کشور بوده و کسب سه عنوان نایب قهرمانی در دوره‌های گوناگون برگزاری بازی‌های لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال باشگاه‌های کشور و همچنین حضور در مرحله نیمه نهایی تمام ادوار لیگ برتر رده سنی امید بیانگر این مهم است.

در حالی که مسابقات لیگ برتر فوتسال بزرگسالان باشگاه‌های کشور از مرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود، در حال حاضر طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال بازی‌های لیگ برتر رده سنی امید در جریان است و 14 تیم در این رقابت‌ها برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

بعد از سه دوره حضور تیم فوتسال امید ارم کیش قم در مسابقات لیگ‌های دسته اول و برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور، امسال برای دومین فصل متوالی تیم فوتسال امید صبا نماینده قم در این رقابت‌ها است و این تیم با کوله باری از امید برای کسب دومین قهرمانی گام به این رقابت‌ها گذاشته است.

تیم فوتسال امید صبای قم که نسبت به فصل گذشته به دلیل پایان محدودیت سنی چند بازیکن مطرح خود، دستخوش تغییر و تحولات زیادی شده است، در این دوره از مسابقات نیز با ترکیبی از استعدادهای ناب فوتسال قم به مصاف حریفان رفته و از قضا گام نخست را محکم برداشت.

تیم فوتسال امید صبای قم در گروه اول مرحله مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ دسته برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور قرار گرفته است جایی که چند تیم مدعی در آن حضور دارند و بازی‌های خود را به میزبانی تیم فوتسال فرش آراء مشهد برگزار می‌کنند.

در روز نخست بازی‌های برگزار شده پرگل و جذاب بود و طی آن تیم فوتسال امید صبای قم در نخستین بازی خود که به نظر بازی سختی می‌رسید برابر تیم فوتسال لار جوان به میدان رفت و توانست در پایان جدال در دو نیمه 20 دقیقه‌ای وقت مفید، حریف را با حساب شش بر صفر در هم بکوبد و سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول