به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، محسن اسفندیاری اظهار داشت: برنامه تحت وب(help desk) به منظور رفع مشکلات سختافزاری و نرمافزاری سیستمهای کامپیوتری شهرداری قزوین راهاندازی شد و مرحله اول این طرح در شهرداری مراکز و مناطق به صورت آزمایشی به اجرا درآمد.
وی افزود: نتایج این امر حاکی از تسریع در روند رسیدگی به مشکلات سختافزاری و نرمافزاری کاربران است.
اسفندیاری بیان کرد: اجرای این طرح سازمانها، معاونتها و واحدهای زیر مجموعه شهرداری را نیز پوشش خواهد داد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قزوین تصریح کرد: برنامه تحت وب پشتیبانی و نگهداری (help desak) توسط سازمان آمار و فناوری اطلاعات راهاندازی شده و کاربران میتوانند به منظور رفع مشکلات سختافزاری و نرمافزاری سیستمهای خود از طریق این نرمافزار اقدام کنند.
اسفندیاری گفت: برای استفاده از این نرمافزار کاربران میتوانند با مراجعه به پرتال داخلی به آدرس www.qazvin.iri و در قسمت خدمات الکترونیک، نرمافزار پشتیبانی و نگهداری (help desk) را انتخاب کرده و با نام کاربری ویندوز خود وارد برنامه شوند و درخواست خود را ثبت کرده و از همین طریق روند رسیدگی به آن را پیگیری کنند.
این مسئول ابراز داشت: دوره آموزشی این برنامه اسفند ماه سال گذشته پایان یافت و از این پس مشکلات سیستمی کاربران از طریق این برنامه رفع میشود و به تماسهای تلفنی به منظور رفع اشکال پاسخ داده نمیشود.
گفتنی است، الویت پیگیری درخواستها با کاربرانی است که از طریق نرمافزار (help desk) اقدام میکنند.
انتهای پیام/77012/ت/ظ1004