اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:

مهارت‌آموزی زیر‌ساخت اشتغال پایدار است

مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: مهارت‌آموزی از زیر‌بناها و زیر‌ساخت‌های توسعه اشتغال پایدار در جوامع است.

مهارت‌آموزی زیر‌ساخت اشتغال پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلام‌الله صفری ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری چهارمین دوره مسابقات ملی مهارت در اردبیل اظهار داشت: ما معتقدیم اشتغال مولد تنها با استخدام و جذب نیرو امکان‌پذیر نیست بلکه بیشترین ظرفیت اشتغال در سایه مهارت‌آموزی و تقویت این حوزه صورت می‌گیرد.

وی با یادآوری اینکه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند یکی از راهکارهای اساسی در این زمینه باشد، عنوان کرد:‌ آغاز به کار سامانه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان را شاهد هستیم که متقاضیان برای استفاده از تسهیلات این شرکت‌ها می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل ادامه داد: در این سامانه متقاضیان پس از طی مراحل ثبت‌نام، ارزیابی و کسب موافقت کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان، می‌توانند از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی و سایر تسهیلات استفاده کنند.

صفری افزود: فراخوان شرکت در چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت با هدف شناسایی نخبگان فنی، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای استان اردبیل اعلام شد.

این مسئول تصریح کرد: در این مسابقات متولدین 11 دی ماه 71 به بعد برای کلیه رشته‌ها به استثناء رشته‌های مکاترونیک تیمی دو نفره و ساخت و تولید تیمی سه نفره متولدین 11 دی ماه 71 رشته‌های ساخت و تولید تیمی سه نفره و مکاترونیک تیمی دو نفره می‌توانند ثبت‌نام کنند.

مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان اردبیل ادامه داد: در این اطلاعیه منشور مسابقات، جدول رشته‌ها، شرایط ثبت‌نام و فرم آن اعلام شده و به اطلاع همگان رسیده است.

صفری زمان برگزاری آزمون مرحله شهرستانی را سوم خرداد و مرحله استانی را 31 مرداد و اول شهریور ماه امسال اعلام کرد و گفت: زمان برگزاری آزمون به صورت کشوری، مهر ماه 92 خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود مهلت ثبت‌نام از متقاضیان را تا 27 اردیبهشت ماه اعلام کرد و اذعان داشت:‌ ثبت‌نام در کلیه مراکز فنی و حرفه‌ای استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول