اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد

پرونده قاچاق موتورسیکلت در تعزیرات حکومتی بوشهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از تشکیل پرونده قاچاق موتورسیکلت در تعزیرات حکومتی بوشهر خبر داد.

پرونده قاچاق موتورسیکلت در تعزیرات حکومتی بوشهر

محمود احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی در حین گشت زنی و بازرسی در سطح شهر بوشهر با تردد یک دستگاه موتورسیکلت خارجی برخورد کردند و با بررسی صورت گرفته مشخص شد که فرد موتورسوار با نصب پلاک جعلی و بدون داشتن اسناد و مدارک مثبته مالکیت و گمرکی اقدام به تردد کرده که با شکایت گمرکات استان پرونده متشکله برای صدور رای به شعبه سوم بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی بوشهر ارسال شد.

وی بیان کرد: شعبه با بررسی پرونده و اسناد و مدارک مندرج در آن، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف به ضبط کالای مکشوفه به دولت محکوم کرد.

احمدی بیان کرد: در یکسال گذشته بیش از 100 مورد از پرونده‌های واصله قاچاق مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در تشریح فعالیت‌های نوروزی این اداره کل گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در ایام نوروز علاوه بر وظیفه ذاتی خود که رسیدگی به پرونده‌های واصله است به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، مراکز بهداشت، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و همچنین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به صورت مستمر نظارت بر بازار را انجام دادند.

احمدی بیان داشت: طرح نظارت ویژه ایام نوروز بر اصناف از قبیل بازرسی و نظارت بر جایگاه‌های عرضه میوه و تره‌بار، مرغ، گوشت و برنج با موفقیت انجام شد و در ایام بازگشایی نمایشگاه بهاره بازرسان و رؤسای شعب تعزیرات حکومتی در محل برپایی نمایشگاه حضور داشته که تعدادی پرونده تخلف نیز تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع در خصوص صلاحیت‌های تعزیرات حکومتی تعدادی بیلبورد در محل‌های پررفت و آمد نصب شد که در همین راستا اداره کل تعزیرات با حضور رؤسای شعب خود به مشکلات مردم و تخلفات گزارش شده پاسخ دادند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول