اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

رشید: 18 هزار نفر انتخابات خراسان جنوبی را برگزار می‌کنند

استاندار خراسان جنوبی گفت: 18 هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری را در این استان برگزار می‌کنند.

رشید: 18 هزار نفر انتخابات خراسان جنوبی را برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید تصریح کرد: 18 هزار نفر عوامل اجرایی در قالب یک‌هزار و 290 شعبه اخذ رأی کار برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را بر عهده دارند.

وی افزود: بعد از دستور آغاز رسمی انتخابات در تاریخ 21 فروردین 91 توسط وزیر کشور تمامی اقدامات مورد انتظار و پیش‌بینی‌های لازم نیز در این زمینه به انجام رسیده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز نیز در این زمینه آماده شده است، گفت: تاکنون دو مانور انتخاباتی نیز در کشور برگزار شده که خراسان جنوبی در این مانورها نیز حائز رتبه‌های خوبی شده است.

رشید اضافه کرد: دوره‌های آموزشی و توجیهی مورد نیاز برای هیئت‌های اجرایی و نظارتی در انتخابات پیش‌بینی شده که در موعد مقرر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کار برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 28 شهر و 908 روستای استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد، ادامه داد: کار ثبت‌نام از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا به اتمام رسیده و بعد از آغاز رسمی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 17 اردیبهشت ماه جاری اقدامات لازم در این زمینه نیز بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/2248/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول