اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس خبر داد

فاقد آسفالت بودن 110 کیلومتر از راه‌های روستاهای بالای 50 خانوار خلخال و کوثر

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: : در روستاهای بالای 50 خانوار خلخال و کوثر 110 کیلومتر راه بدون آسفالت وجود دارد.

فاقد آسفالت بودن 110 کیلومتر از راه‌های روستاهای بالای 50 خانوار خلخال و کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه خلخال عصر امروز در جریان بازید از طرح‌های توسعه روستایی در خلخال اظهار داشت: میزان برخورداری اهالی خلخال و کوثر باید از راه ارتباطی مناسب افزایش یابد که در این زمینه ما از مسئولان راه و شهرسازی انتظار داریم هر چه سریع‌تر در پروژه‌های اجرایی تسریع ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت شهرستان‌های خلخال و کوثر باید روستاهای بیش از 50 خانوار راه آسفالت و سایر روستاها از راه ارتباطی مناسب و شن‌ریزی شده برخوردار شوند.

جعفری‌بنه خلخال تصریح کرد: ‌ما در فصول بارش با کمترین تردد وسایط نقلیه در برخی از این روستاها روبه‌رو هستیم که این به دلیل مشکلات ترددی رانندگان است که قطعاً مردم را با معضلات متعددی روبه‌رو کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید مدنظر داشته باشیم که درصد برخورداری از راه مطمئن و آسفالته در شهرستان‌های خلخال و کوثر نسبت به سایر مناطق استان کم است.

وی بیان کرد: ‌اولویت مسئولان استان باید توجه به راه‌های این دو شهرستان باشد تا در این شاخص‌ها نیز با بهبود وضعیت روبه‌رو شویم.

جعفری‌بنه خلخال یادآور شد:‌ پیمانکاران فعال در محور کلور ـ درام با جدیت تمام مشغول فعالیت هستند و بخش عظیمی از بازگشایی این مسیر صورت گرفته و در برخی از مناطق نیز اجرای دو پل خاص جز ضروریت‌ها و الزامات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم با توجه به زمان‌بندی نواقص حل شده و امسال شاهد بازگشایی کامل این محور باشیم تا در تردد عموم مردم مشکلی به وجود نیاید.

وی گفت: ‌در محور خلخال ـ فیروز نیز در هر دو قطعه موجود پیمانکاران فعال هستند و مرحله روسازی در آسفالت مسیر نیز باید امسال صورت بگیرد.

جعفری‌بنه خلخال افزود:‌ در محور ماجولان ـ ماسوله که تمام کارهای آن انجام شده است و روند پیشرفت پروژه نیز رضایت‌بخش است، با آسفالت‌ریزی آن در سال‌جاری راه امنی در این مسیر ایجاد می‌شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در روستاهای بالای 50 خانوار خلخال و کوثر 110 کیلومتر راه بدون آسفالت وجود دارد و در روستاهای بالای 20 خانوار در دو شهرستان 221 کیلومتر راه آسفالته موجود است که باید با همت مسئولان استان در این شاخص‌ها ارتقا صورت بگیرد.

رئیس فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: زمینه آسفالت‌ریزی در محور برندق ـ جعفرآباد به طول 13 کیلومتر، روستای نمیل ـ آق‌داغ و همچنین روستای الانکش در کوثر فراهم آمده که امیدواریم در کنار مصوبات دیگر، شورای حمل و نقل و ترافیک استان اقدامات ارزشمندی در ارتقای شاخص برخورداری از راه آسفالته در روستاها فراهم کنند.

انتهای پیام/62001/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول