اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان قدس خبر داد

ارائه تسهیلات خرد به کشاورزان از طریق صندوق حمایت توسعه بخش کشاورزی

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان قدس از ارائه تسهیلات خرد به کشاورزان از طریق صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در آینده نزدیک خبر داد.

ارائه تسهیلات خرد به کشاورزان از طریق صندوق حمایت توسعه بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، سیدحامد امیرآبادی عصر امروز در نشست ستاد طرح توسعه بخش کشاورزی شهرستان قدس اظهار داشت: ارائه تسهیلات به کشاورزان و رفع مشکلات آنان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان ذیربط انجام شود.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در رونق و توسعه بخش کشاورزی گام برداریم باید مشکلات کشاورزان را برطرف نماییم.

این مسئول با بیان اینکه راه‌اندازی صندوق حمایت توسعه بخش کشاورزی می‌تواند برای تحقق اهداف بسیار موثر باشد، افزود: با راه‌اندازی این صندوق طی سال گذشته برنامه‌ها و تمهیدات مشخصی برای توسعه بخش کشاورزی و حمایت از کشاورزان در این شهرستان انجام شد.

*توسعه سامانه آبیاری قطره‌ای

امیرآبادی در ادامه سخنان خود به توسعه سامانه آبیاری قطره‌ای در این شهرستان تأکید کرد گفت: اجرا و توسعه این مهم یکی از برنامه‌های جهاد کشاورزی شهرستان در سال‌جاری است.

وی پیگیری طرح‌های نیمه تمام و انجام طرح خوداتکایی گوشت قرمز را از دیگر مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه در سال‌جاری عنوان کرد.

در ادامه این نشست فرماندار قدس نیز طی سخنانی با اشاره به جایگاه و اهمیت توسعه پایدار و همه‌جانبه در بخش کشاورزی گفت: توسعه بخش کشاورزی علاوه بر رسیدن به خودکفایی در این بخش می‌تواند در توسعه اشتغالزایی نیز تأثیرگذار باشد.

حسن موسوی اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم باید تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های جامعی را در نظر بگیریم و با اولویت‌بندی‌ها برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی را اجرایی نماییم.

انتهای پیام/2302/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول