اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی تاکید کرد

تسریع در روند پرداخت تسهیلات طرح‌های توسعه کشاورزی خوی

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی بر پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی برای پرونده‌های ارجاعی به بانک‌های عامل خوی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

تسریع در روند پرداخت تسهیلات طرح‌های توسعه کشاورزی خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی میرسیاوش اسبقی صبح امروز در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی خوی که در سالن جلسات جهاد کشاورزی شهرستان خوی و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه پرونده‌های طرح‌های توسعه کشاورزی خوی پس از بررسی و تصویب به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و با توجه به اینکه بانک‌های در ماه‌های آخر سال گذشته اقدام به پرداخت تسهیلات نکرده‌اند لازم است در سال جاری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بانک‌های عامل نسبت به تعیین تکلیف این پرونده‌ها اقدام کنند.

وی با تاکید بر تسریع در روند اجرای این پرونده‌ها، تصریح کرد: برای این منظور باید بانک‌های عامل نسبت به مصوبات موجود اقدام کنند.

اسبقی با اشاره به گذشت یک ماه از سال جدید، افزود: در حال حاضر ابلاغ‌های لازم به بانک‌ها در مورد چگونگی عملکرد آن‌ها ارائه شده و لازم است بانک‌های عامل نسبت به پرداخت تسهیلات در آینده نزدیک اقدام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام حماسه سیاسی و اقتصادی، بر لزوم توجه بیش‌تر به این موضوع تاکید کرد و گفت: برای این منظور باید تمام دستگاه‌های متولی به خوبی نقش خود را ایفا کنند.

اسبقی با اشاره به عملکرد سال گذشته ستاد توسعه کشاورزی این شهرستان، اظهار داشت: سال گذشته 30 جلسه توسط این ستاد تشکیل و طرح‌های ارائه شده مورد بررسی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه طرحی که در کمیسیون توسعه کشاورزی شهرستان مصوب می‌شود لزوماً باید اجرایی شوند، افزود: بدوند شک این طرح‌ها می‌توانند تأثیر به سزایی در توسعه کشاورزی شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول