اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع خبرنگاران صورت گرفت

واکنش تند فرماندار بندرعباس به برخی اقدامات تبلیغی نادرست

فرماندار بندرعباس با بیان اینکه برخی که تا ماه‌های گذشته سینه چاک دولت بودند، اکنون در ژست انتخاباتی و تبلیغی مخالف دولت شده‌اند، گفت: وارد شدن به عرصه تخریب و سیاه نمایی نشان از شعور سیاسی نیست.

واکنش تند فرماندار بندرعباس به برخی اقدامات تبلیغی نادرست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی شنبه‌شب در جمع خبرنگاران ضمن انتقاد از موضعگیری‌های یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری که اخیرا به استان هرمزگان سفر کرده است، افزود: اینکه فردی از تهران به بندرعباس بیاید و اظهاراتی را مطرح کند که با واقعیت منطبق نباشد، بی انصافی و جفای در حق نظام است.

وی ادامه داد: البته در این میان عملکرد فردی که قبلا معاون استاندار (هرمزگان) بوده نیز قابل تأمل است که در همراهی با این کاندیدای احتمالی، به یک محله حاشیه نشین رفته و عنوان نمایند «این وضع محلات بندرعباس است!».

فرماندار بندرعباس بدون نام بردن از فرد خاصی، بیان داشت: نباید به دنبال ایجاد التهاب بود، اگر بناست که محله‌ای را نشان دهید چرا فقط به سراغ محلات حاشیه نشین رفته و چنین تصویری را از شهر بندرعباس ارائه می‌دهید؟ اگر انصاف دارید باید هم مشکلات و هم دستاوردها و خدمات را یک جا نشان دهید تا قضاوت منصفانه‌ای از عملکرد دولت ارائه شود.

مرادی در ادامه با تأکید بر اینکه استان هرمزگان استان آرام و به دور از تنش‌های خاص سیاسی است، خاطر نشان کرد: البته در استان اختلاف نظر وجود دارد، اما بیش از آن اتفاق نظر و همدلی هست که جایگاه استان را در مناقشات سیاسی متمایز کرده است.

وی تاکید کرد: نباید با بزرگنمایی مشکلات، ظلم و بی انصافی کرد، این جفای در حق مردم و نظام است که به خاطر چند رای این چنین رویه‌ای را در پیش بگیرند.

فرماندار بندرعباس همچنین با تأکید بر اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب فضای کشور در این برهه حساس نیاز به آرامش دارد، یادآور شد: قطعا این گونه اقدامات برخلاف شعار توسعه سیاسی است چرا که توسعه سیاسی با التهاب آفرینی منافات دارد.

مرادی تاکید کرد: به عنوان فرماندار و به حکم قانون در مقابل چنین رفتارهایی خواهم ایستاد و جلوی این رویه را خواهم گرفت.

وی اضافه کرد: مسئول اصلی چنین مواردی که به دور از حقیقت و انصاف خدمات دولت و نظام را زیر سئوال می‌برند و باعث نا امیدی مردم می‌شوند، کسانی هستند که دعوت می‌کنند و فضا را برای این گونه اظهارات مهیا می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای برخی که مسئولیت داشته و کنار رفته‌اند نباید عقده‌ای شوند، اضافه کرد: بنا بر وظیفه شرعی و قانونی می‌گویم افرادی که داوطلب نمایندگی مردم در شورا هستند اگر با چنین بی‌تقوایی بخواهند عمل کنند، چگونه می‌خواهند برای مردم کار کنند؟ ما واقعا با چه افرادی سر و کار داریم! اگر واقعا انصاف دارید از محاسن و توانمندی خود بگویید چکار دارید دیگران را تخریب می‌کنید، انصافتان کجا رفته است.

مرادی همچنین گفت: آیا شایسته است کسانی که سینه چاک دولت بودند مخالف همین دولت بشوند.

فرماندار بندرعباس در پایان گفت: فرمانداری بنا به ماموریت قانونی خود نحوه تبلیغات زود هنگام و اظهارات مطرح شده را ثبت و ضبط دارد.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول