اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جم خبر داد

ارسال کمک‌های جامعه کارگری جم به زلزله‌زدگان شنبه

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جم از ارسال کمک‌های جامعه کارگری و تولید جم به زلزله‌زدگان شنبه خبر داد.

ارسال کمک‌های جامعه کارگری جم به زلزله‌زدگان شنبه

ایرج محبی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: از ابتدای وقوع زلزله در شهرستان دشتی تاکنون شاهد همکاری مسئولان و مردم شهرستان جم در امداد و نجات و بازسازی این منطقه هستیم.

وی از ارسال چندین محموله کمک‌های ستاد مردمی تعاون‌گران، کارگران و کارفرمایان شهرستان جم به مناطق زلزله‌زده دشتی خبر داد و افزود: با تشکیل ستاد مردمی ویژه جامعه کار و تولید در شهرستان و حضور مستمر و مؤثر در محل زلزله‌زده به‌ویژه در روستای چاه‌گاه، پیگیری‌ها و اقدامات خوبی در راستای کمک به زلزله‌زدگان انجام پذیرفته است.

این مسئول بیان کرد: ارسال کمک‌هایی شامل کنسرو لوبیا، کنسرو ماهی، آب معدنی، کیک، یخ، شیر، چای و لوازم بهداشتی از نخستین برنامه‌های این ستاد بوده است.

محبی‌زاده از احداث 20 چشمه بهداشتی در مناطق زلزله‌زده خبر داد و تصریح کرد: راه‌اندازی کارگاه جوشکاری برای ساخت 20 چشمه سرویس بهداشتی و حمام موقت با تمامی امکانات مورد نیاز و راه‌اندازی نانوایی سیار نیز از دیگر اقدامات این ستاد است.

وی اضافه کرد: هماهنگی برای انتقال ماشین‌آلات راه‌سازی از سایر نقاط زلزله‌زده به روستای چاه‌گاه نیز با تلاش این اداره صورت گرفت.

محبی‌زاده با تشکر از خدمات شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: 3 دستگاه آمبولانس، تانکر آب، کامیون‌های اتاق‌دار، لودر، 6 هزار بطری آب معدنی و 600 پرس غذای گرم از کمک‌های این پالایشگاه است.

وی ابراز داشت: منطقه عملیاتی نار و کنگان نیز با ارسال لودر همراه با اپراتور، بیل مکانیکی همراه با اپراتور،‌ کمرشکن دو محور با راننده، تانکر آب، کمپرسی 10 چرخ همراه با اپراتور، ژنراتور سیار برق همراه با اپراتور و مقداری آذوقه و آب معدنی در این راستا کمک کرده است.

محبی‌زاده اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر نیز با اعزام 12 تیم امداد و نجات، یک متخصص طب اورژانس، 2 متخصص بیهوشی، 23 پرستار، 12 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه وانت بار حامل وسایل پزشکی در این امر خداپسندانه مشارکت کرد.

وی یادآور شد: شهرک پردیس نیز با ارسال یک محموله دارویی و سایر کمک‌های غذایی در این عملیات همکاری داشته است.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول