اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 7 مشهد خبر داد

نصب وسایل بدنسازی در بوستان‌های منطقه 7 مشهد

شهردار منطقه 7 مشهد گفت: وسایل بدنسازی در بوستان‌های منطقه هفت مشهد با اعتباری بالغ بر 200میلیون ریال نصب شده است.

نصب وسایل بدنسازی در بوستان‌های منطقه 7 مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد محبی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای گسترش فرهنگ ورزش و حفظ و ارتقاء سلامتی شهروندان، شهرداری منطقه هفت از ابتدای امسال اقدام به نصب وسایل بدنسازی در پارک‌ها و معابر خطی سطح منطقه کرده است.

وی افزود: 34دستگاه ورزشی درقالب مجموعه دستگاه‌های ورزشی و بدنسازی در بوستان‌های سلام و باغ ایرانی و معابر خطی کوشش 33 و بلوار ثامن با اعتباری بالغ بر 200میلیون ریال نصب شده تا مورد استفاده عموم قرار گیرد.

شهردار منطقه هفت همچنین به دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه اشاره کرد و گفت: گسترش ورزش همگانی در میان اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تجهیز مدارس به وسایل ورزشی به عنوان یکی از مراکز اصلی آموزش و پرورش در آستانه روز معلم در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سبدهای ورزشی شامل راکت بدمینتون، طناب، توپ بسکتبال، فوتسال و والیبال، به مدارس فعال و مدارسی که در مسابقات بومی و محلی حائز کسب رتبه برتر شدند، اهدا شده است.

انتهای پیام/70006/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول