اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

حق‌الزحمه پزشکان خانواده با سرانه جمعیتی پرداخت می‌شود

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: حق‌الزحمه پزشکان خانواده فقط به صورت سرانه جمعیتی پرداخت می‌شود.

حق‌الزحمه پزشکان خانواده با سرانه جمعیتی پرداخت می‌شود

یحیی صالح‌طبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: از اول اردیبهشت حق‌الزحمه پزشکان خانواده فقط به صورت سرانه جمعیتی پرداخت می‌شود.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح پزشک خانواده شهری از اول اردیبهشت در مازندران، تمام کسانی که دارای دفترچه بیمه خدمات درمانی هستند، باید به پزشک خانواده خود مراجعه و نسبت به نشان‌دار کردن دفترچه بیمه درمان خود اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: با نشان‌دار شدن این دفترچه‌ها در مراجعه به پزشک خانواده، ویزیت و فرانشیز دارو رایگان بوده و زمانی که با رعایت سیستم ارجاع به پزشک متخصص مراجعه کنند، فقط 10 درصد حق ویزیت مصوب را پرداخت می‌کنند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران عنوان کرد: تمام کسانی که تاکنون نسبت به پوشش بیمه درمان خود اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به ادارات و نمایندگی‌های بیمه سلامت در سطح استان نسبت به پوشش بیمه درمان خود اقدام کرده تا از مزایای طرح پزشک خانواده بهره‌مند شوند.

وی افزود: دفترچه‌های بیمه درمان ایرانیان با تخفیف 50 درصد حق سرانه سالانه به افراد فاقد پوشش بیمه درمان تعلق می‌گیرد و کسانی که فاقد تمکن مالی هستند در صورت احراز این مطلب با هماهنگی و همکاری مراجع ذیصلاح با تخفیف ویژه دفترچه بیمه درمان را به مدت یک‌سال دریافت می‌کنند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: از اول اردیبهشت امسال قرارداد پزشکان عمومی فقط در قالب طرح پزشک خانواده بوده و حق‌الزحمه‌شان براساس دستورالعمل پزشک خانواده ویرایش 02 و به صورت سرانه‌ای خواهد بود.

طبری در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم مازندران در این طرح که واقعاً به نفع سلامت جامعه است با دقت کامل وارد شوند، چراکه با اجرای طرح پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع، ذائقه مردم در بحث درمان کمی تغییر خواهد کرد که این تغییر ذائقه قطعاً به نفع مردم خواهد شد.

انتهای پیام/86012/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول