اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی شوش خبر داد

برداشت 1100 هکتار گندم از اراضی کشاورزی شوش

مدیر جهادکشاورزی شوش گفت: با آغاز برداشت گندم از شهرستان شوش تاکنون یک‌هزار و 100 هکتار از اراضی سطح زیر کشت گندم برداشت شده است.

برداشت 1100 هکتار گندم از اراضی کشاورزی شوش

علیرضا ملک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: با توجه به لزوم برداشت هر چه سریع‌تر گندم در شهرستان، با برنامه‌ریزی انجام شده امید است بتوان در مدت زمان معین تمام اراضی گندم شهرستان برداشت شوند.

وی با اشاره به آغاز برداشت این محصول افزود: تاکنون یک هزار و 100 هکتار از 85 هزار هکتار سطح زیر کشت گندم شهرستان شوش برداشت شده است.

مدیر جهادکشاورزی شوش این مقدار برداشت را از زمین‌های کم بازده اعلام کرد و گفت: این برداشت‌ها عمدتا از اراضی کم بازده شهرستان صورت گرفته و به تدریج بر میزان برداشت اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: در این دوره 40 روز برداشت گندم شهرستان، تعداد 390 دستگاه کمباین پیش‌بینی شده که برای افزایش سرعت عمل هماهنگی‌های لازم با شرکت نفت صورت گرفته که به سرعت سوخت آن‌ها تامین می‌شود.

ملک‌زاده ادامه داد: تاکنون حدود یک‌صد تن به صورت دولتی خریداری شده است و با ادامه برداشت این رقم بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، این شهرستان با برخورداری از 85 هزار هکتار اراضی کشت گندم به عنوان قطب کشاورزی استان خوزستان به‌حساب می‌آید.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول