اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان:

فشار هواداران موجب باخت ما در بندرعباس شد

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) فشار هواداران بندرعباسی باعث شد که برابر تیم آذرخش شکست بخوریم.

فشار هواداران موجب باخت ما در بندرعباس شد

مرتضی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره باخت هفته گذشته تیم فوتسال علیصدر در بندرعباس اظهار داشت: آذرخش تیم منظمی بود و بازی بسیار خوبی را در خانه خود ارائه داد؛ به طوری که برخلاف پیش‌بینی ما بسیار قدرتمند عمل کرد.

وی افزود: نیمه اول بهتر از حریف بازی کرده و موقعیت‌های بسیار خوبی را نیز از دست دادیم، اما در نیمه دوم بر روی یک اشتباه فردی گل اول را خوردیم.

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه بعد از این گل جلو کشیدیم، بیان کرد: در ضد حملات دو گل دیگر را نیز دریافت کردیم که همین دو گل جبران شکست را برای ما غیرممکن کرد.

وی خاطرنشان کرد: بازی در شرایط بندرعباس قطعاً برای هر تیمی سخت خواهد بود؛ فشار آب و هوا و تماشاگران این تیم برای تیم‌ها مشکل‌ساز است.

عظیمی با اشاره به ریکاوری بازیکنان بعد از بازی اظهار کرد: بعد از این بازی بیشتر سعی داشتیم که روحیه بازیکنانمان را تقویت کنیم تا این شکست تلخ را به فراموشی بسپارند.

وی تأکید کرد: در این هفته بازی سختی را برابر شاهین کرمانشاه داریم؛ فیلم بازی کرمانشاه را نگاه کرده و آنالیز خوبی از این تیم داشته‌ایم.

عظیمی با بیان اینکه شاهین تیم خوب و استخوان‌داری است، ادامه داد: این تیم کمتر فوتسال بازی می‌کند و سبک این تیم بیشتر به فوتبال چمنی شبیه بوده و با توجه به اینکه تازه به لیگ دسته دوم آمده‌اند از انگیزه و روحیه بالایی برخوردار هستند.

وی درباره کادرفنی این تیمابراز داشت: بنده همه چیز را مدیون ابوالقاسم الحسینی هستم. در حال حاضر علیرضا خسروی از لیگ برتر به کادر فنی ما به عنوان مشاوره پیوسته است، همچنین دو نفر دیگر نیز به کادر ما اضافه خواهند شد.

عظیمی درباره محرومان و مصدومان با بیان اینکه محرومی نداریم، گفت: تنها یک بازیکن ما مصدوم است که احتمالاً به بازی نمی‌رسد.

گفتنی است؛ در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) تیم فوتسال علیصدر همدان در یک بازی بیرون از خانه با نتیجه سه بر صفر از تیم فوتسال آذرخش بندرعباس شکست خورد.

علیصدر همدان در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) در یک بازی خانگی میزبان تیم فوتسال شاهین کرمانشاه است که مصاف همدانی‌ها و کرمانشاهی‌ها این بار در فوتسال در نوع خود جالب خواهد بود؛ این بازی جمعه ساعت 16 در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار می‌شود.

تیم فوتسال علیصدر هم‌اکنون با 15 امتیاز در صدر جدول لیگ دسته دوم گروه جنوب قرار دارد.

انتهای ‌پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول