اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس:

امنیت شغلی دغدغه اصلی کارگران است

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فراهم کردن امنیت شغلی برای کارگران فعال در واحدهای تولیدی و صنعتی ضرورتی اساسی قمداد می‌شود، زیرا این موضوع دغدغه اصلی آنها است.

امنیت شغلی دغدغه اصلی کارگران است

رسول خضری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: چنانچه در راستای افزایش دستمزد کارگران و فعالان عرصه صنعت گام برداشته شود، روحیه کارآفرینی و خلاقیت در آنها زنده می‌شود.

وی تامین معاش زندگی را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های همه اقشار جامعه به ویژه کارگران زحمت‌کش دانست و افزود: چنانچه تا حد امکان برای کم کردن این مشکل جامعه کارگری گام برداشته شود، آنها نیز به تدریج خلاقیت از خود نشان داده و در عرصه فعالیت خود ابتکار عمل بیشتری نشان می‌دهند.

این نماینده مجلس یکی دیگر از دغدغه‌های کارگران را امنیت شغلی عنوان کرد و گفت: کارگران در توسعه اقتصادی کشورمان نقش قابل توجهی دارند از این ‌رو برای رفع دغدغه‌ها و چالش‌های فراروی آنها باید بیشتر تلاش شود تا حماسه سیاسی و اقتصادی به معنای واقعی کلمه تحقق پیدا ‌کند.

خضری کارگران را اسوه‌ کار و تلاش دانست و بیان داشت: افرادی که در عرصه صنعت، تولید و خدمات در حال فعالیت هستند به منزله اسوه کار و تلاش برای کشورمان قلمداد می‌شوند، زیرا به صورت خستگی‌ناپذیر در موقعیت‌های متعدد به نقش آفرینی پرداخته و مقابل مشکلات مختلف ایستادگی می‌کنند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: نباید از نقش و تاثیرگذاری کارگران در تحقق یافتن حماسه غفلت شود زیرا آنها موتور محرکه اقتصاد هستند.

انتهای پیام/61002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول