اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان:

تصویب قوانین به ضرر جامعه کارگری بوده است/ باید از حقوق کارگران دفاع شود

دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان با تاکید بر اینکه مدیران باید جبران زحمات کارگران را بکنند، گفت: برخی قانون‎هایی که تصویب شده به ضرر جامعه کارگری است.

تصویب قوانین به ضرر جامعه کارگری بوده است/ باید از حقوق کارگران دفاع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی رضازاده ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر که در دانشگاه علمی و کاربردی خانه کارگر گرگان برگزار شد، اظهار داشت: کارگران هیچگاه خودشان را آلوده به مسائل حاشیه‎ای و غیراصولی نمی‎کنند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب دو سنگر جنگ در کشور داشتیم، خاطرنشان کرد: سنگر تولید و سنگر حق علیه باطل، مورد هدف دشمنان بود، کارگران در آن زمان حاضر شدند تا دو سال افزایش حقوق نداشته باشند تا کشور دچار وضعیت بحرانی نباشد.

برخورد مدیران با کارگران قهرآمیز است/ 85 درصد کارگران ترس از اخراج دارند

دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان با تاکید بر اینکه هر جا حماسه‎ای رقم خورده، کارگران حرف اول را زده‎اند، یادآور شد: کارگران این همه زحمت کشیدند و رنج‎ها تحمل کردند به امید اینکه مدیران جبران زحمات آنها را داشته باشند متاسفانه برخورد مدیران بعد از جنگ آن چیزی نبود که کارگران می‎خواستند.

رضازاده با انتقاد از عدم حضور مسئولان در هفته‎ای که به نام کار و کارگر نامگذاری شده ابراز گلایه‎مندی کرد و متذکر شد: در هفته کار و کارگر به جای اینکه مسئولان نزد کارگران برای خداقوت بروند ولی باید کارگران به خدمت مدیران شرفیاب شوند که این برخوردها قهرآمیز است.

وی با بیان اینکه کارگران با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب و خدمت به جامعه، ترس از اخراج دارند، گفت: 85 درصد کارگران ترس از اخراج، عدم پرداخت حقوق و مزایای‌شان را دارند و با این مشکلات دست و پنجه نرم می‎کنند.

نزدیک به 3 میلیون بیکار در کشور وجود دارد/ مدیران فکر جدی کنند

دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان با تاکید بر اینکه مهمترین نگرانی‎های جامعه کارگری، تامین معیشت و امنیت شغلی است، گفت: با توجه به تورم افسارگسیخته لازم است مدیران فکر جدی برای این مسئله داشته باشند.

رضازاده با بیان اینکه نزدیک به 3 میلیون بیکار در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه برنامه مدونی برای اشتغال و رفع معضل بیکاری در جامعه پیش‎بینی نشده است.

وی با انتقاد از اینکه کارگران اروپایی سهم بیشتری از رسانه ملی کشورمان دارند، عنوان کرد: وقتی در فرانسه، ایتالیا و ... مواردی بر ضرر کارگران پیش می‎آید صدا و سیما کشورمان آن را تبلیغ می‎کند اما هفت شبانه‎روز کارگران نیشکر اهواز مشکل داشتند ولی رسانه ملی به آن نپرداخت.

جامعه کارگری برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی به فرمان ولایت لبیک می‎گوید

دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان با تاکید بر اینکه با وجود مشکلات و سختی‎های موجود، جامعه کارگری برای ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی به فرمان مقام معظم رهبری لبیک می‎گوید، اظهار داشت: خانه کارگر یک تشکل صنفی و غیرسیاسی است و ما وظیفه خود می‎دانیم که از این قشر دفاع کنیم چراکه کارگران شریف‌ترین و نجیب‎ترین قشر نظام هستند.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول