اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم تاکید کرد

تامین امنیت شغلی کارگران پالایشگاه جم

مدیرعامل پالایشگاه جم بر لزوم تامین امنیت شغلی کارگران پالایشگاه جم تاکید کرد.

تامین امنیت شغلی کارگران پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی عصر سه‌شنبه در جمع کارگران پالایشگاه جم اظهار داشت: این شرکت دارای ظرفیت‌های فراوانی برای تبلور استعدادهای کارگران آموزش دیده و فنی است و هر ساله شاهد تحقق این امر مهم در میان کارگران هستیم.

وی با تبریک روز جهانی کارگر افزود: روز جهانی کارگر و هفته بسیج کارگری فرصت مناسبی است تا بار دیگر همه ما به اهمیت، جایگاه و نقش کارگران، این بازوان توانمند تولید و توسعه توجه کنیم و نقش بی‌بدیل آنها را در سازندگی کشور مرور کنیم.

مدیرعامل پالایشگاه جم خاطر نشان کرد: یازدهم اردیبهشت ماه در هر سال تعلق به قشری دارد که زیربنائی‌ترین مفهوم زندگی انسان را خلق می‌کنند و در سنگر کار و کوشش، حساس‌ترین اهرم رشد و توسعه اقتصادی را به حرکت در می‌آورند.

اسلامی تصریح کرد: بی‌شک کارگران همواره در همه عرصه‌های تاریخ نقش ارزنده‌ای در صحنه‌های متعدد جامعه داشته‌اند و از این رو پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) برترین موجود و بالاترین شخصیت تاریخ بر دستان کارگر بوسه زد.

وی اضافه کرد: کاری که کارگران برای توسعه و پیشرفت کشور می‌کنند، یک عبادت است و بر ما واجب است تلاش‌های کارگران را ارج نهیم و حضور آنان در عرصه‌های مختلف باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول گفت: بنده بر این باورم، اگر بهره‌ورى، تولید، دستاوردهاى اقتصادى و راه‌اندازی پروژه‌های بزرگ براى ما مهم است، باید قدر کارگر را دانست و همواره به حق و حقوق وی احترام گذاشت؛ آشنایی کارگران با روحیه جهادی و تفکر بسیجی و آمادگی فنی و علمی آنها در خلق حماسه‌های بزرگ تاثیر بسزایی خواهد گذاشت و از این رو دستاوردهای بزرگ این شرکت نیز با مشارکت کارگران به‌دست خواهد آمد.

مدیرعامل پالایشگاه جم متذکر شد: شرکت پالایش گاز فجر جم از جمله شرکت‌هایی است که آموزش نیروهای کارگری خود را نیز در کنار دیگر کارکنان در اولویت قرار داده و با اهتمام به این اصل، براى آینده برنامه‌ریزى مى‌کند.

وی در پایان اذعان داشت: شرکت پالایش گاز فجر جم خود را نسبت به امنیت شغلی کارگران در چارچوب قانون موظف می‌داند و مشکلات آنها را همواره پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول