اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استانداربوشهر:

باید نسبت به رفع مشکلات کارگران اهتمام بیشتری ورزیم

استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر به دلیل وجود صنایع مختلف، یک استان صنعتی و کارگری است و باید نسبت به رفع مشکلات کارگران اهتمام بیشتری ورزیم.

باید نسبت به رفع مشکلات کارگران اهتمام  بیشتری ورزیم

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر با قدردانی از نمایندگان تشکل‌های کارگری و مدیران دستگاه‌ها و با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: لازم است که یاد همه شهدا به ویژه شهدای جامعه کارگری را گرامی بداریم و از آنها الگوبرداری کنیم.

وی با بیان اینکه استان بوشهر یک استان کارگری است افزود: استان بوشهر به دلیل وجود صنایع مختلف یک استان صنعتی و کارگری است و باید نسبت به رفع مشکلات کارگران اهتمام ورزیم.

استاندار بوشهر با انتقاد از برخی شرکت‌های پارس جنوبی در تضییع حقوق کارگران خاطرنشان کرد: برخی کارفرمایان و پیمانکاران پارس جنوبی چند ماه است که حقوق کارگران را پرداخت نکرده‌اند و به شدت با پیمانکاران برخورد می‌کنیم.

حسنوند در ادامه با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار در استان گفت: استان بوشهر شرایطی دارد که ما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر روز شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب باشیم.

وی با بیان اینکه از ماموریت‌های مسئولان تثبیت مشاغل است افزود: اگر معضلاتی در محیط‌ها و حتی در قوانین وجود دارد باید آنها را برطرف کنیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فرصت‌های شغلی تنها در کارخانجات نیستند، ابراز داشت: فرصت‌های شغلی می‌تواند در خانه نیز باشد و باید مشاغل خانگی را تقویت کنیم.

حسنوند بر لزوم تقویت فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در محیط‌های کارگری تاکید کرد و اظهار داشت: باید تسهیلات بیشتری برای رفاه کارگران فراهم شود و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی تقویت شود تا محیط‌های کارگری از حالت خشک و بی‌روح خارج شوند و شاهد پویایی این محیط‌ها باشیم.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: کارگران موتور محرکه حماسه اقتصادی هستند و باید با تقویت جایگاه کارگران و با تلاش بیشتر برای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

انتهای پیام /66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول