اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه:

بسیج کارگری منسجم‌ترین تشکیلات کارگری در جهان است

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: بسیج کارگری از منسجم‌ترین تشکیلات و نهادهای کارگری در جهان است.

بسیج کارگری منسجم‌ترین تشکیلات کارگری در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از کارگران پارس جنوبی در جمع مسئولین لشکری و کشوری شهرستان عسلویه و مدیران ارشد صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز نیز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.

وی افزود: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و کارگران در خلق حماسه اقتصادی نقشی بی‌نظیر دارند.

فرمانده سپاه عسلویه با اشاره به هفته بسیج کارگری به بیان نقش و جایگاه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین سازندگی ایران اسلامی پرداخت.

رفعتی تصریح کرد: تشکیلات بسیج کارگری در کشور از سال 1388 و با به‌کارگیری و عضویت بیش از 380 هزار نیروی بسیجی به عنوان یکی از منسجم‌ترین تشکیلات و نهادهای کارگری در جهان و با هدف حمایت از این قشر، ایجاد انگیزه و هموار ساختن مسیر سازندگی، اقتصادی و توسعه ایران اسلامی تشکیل شده است که طی این مدت کوتاه از تاسیس آن توانسته به دستاوردهای مهمی دست یابد.

مهدی یوسفی مدیرمنطقه‌ای شرکت نفت و گاز پارس و محمد شریف‌زاده به نمایندگی از شرکت‌های صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس به بیان سخنانی در ارتباط با نقش و جایگاه کارگران در توسعه و پیشرفت کشور پرداختند.

بر اساس این گزارش، مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه ویژه پارس بعد از ظهر امروز در مرکز همایش‌های خلیج فارس عسلویه برگزار شد و در این مراسم با اهداء لوح و هدایایی از 500 نفر از کارگران نمونه فعال و شاغل در منطقه ویژه پارس تجلیل به‌ عمل آمد.

انتهای پیام/2451/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول