اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب گردان تیپ 48 فتح

بسیجیان چرامی رزمایش برگزار کردند

صبح امروز و در قالب گردان تیپ 48 فتح به منظور آمادگی دفاعی و نمایش حفظ انسجام، بسیجیان چرامی رزمایش برگزار کردند.

بسیجیان چرامی رزمایش برگزار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز رزمایش بسیجیان شهرستان چرام به منظور نمایش حفظ انسجام آنان در گردان تیپ 48 این شهرستان برگزار شد.

علیرضا نیکروز در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن، این بانوی بزرگوار را اولین شهیده در راه دفاع از حریم ولایت دانست و اظهار داشت: بی‌بی فاطمه زهرا (س) تمام ظلم‌ها و ستم‌ها را تحمل کرد اما دست از حمایت ولایت برنداشته و همواره از اسلام و ولایت دفاع کردند که امیدواریم این توفیق نصیب حال ما شده و با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار پیرو راه ولایت باشیم.

فرماندار چرام در ادامه ضمن گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از مقام شامخ آنان، معلمان را ادامه دهنده راه انبیا دانست و با ذکر این فرمایش مقام معظم رهبری که « امروز همه باید تکریم به معلمان را در فضاى فرهنگى جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید کنند»، به این نکته از ایشان تأکید کرد که نقش معلم براى یک جامعه، نقش حیاتى است و قابل مقایسه‌ با بسیارى از نقش‌هاى مهم و حساس در ترکیب اجتماعى نیست.

وی با گرامیداشت هفته عقیدتی ـ سیاسی به نقش بسیجیان در تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیجیان با تعقیب خط انقلاب اسلامی با حضور همیشه در صحنه آمادگی خود را اعلام کرده و خنثی‌گر توطئه و دسیسه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

این مسئول حفظ معنویت انقلاب و حرکت در مسیر ولایت را از هدف‌های مهم و اساسی بسیجیان ذکر کرد و متذکر شد: انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی و ارزشی بود، این‌گونه که الگوی همه انقلاب‌های دیگر قرار گرفته و می‌طلبد بسیجیان همچنان با صبر و استقامت و فداکاری بیش از پیش خود در پایداری و حفظ انقلاب ایران اسلامی کوشا باشند.

نیکروز ضمن اعلام رضایت از رزمایش بسیجیان این شهرستان، برگزاری این رزمایشات را لازم دانست و خاطرنشان کرد: انجام این رزمایش‌ها نشان‌دهنده قدرت ایران اسلامی است و بسیجیان ما با نمایش اقتدار خود نشان خواهند داد که جنگ روانی و تهدیدهای اقتصادی دشمن بر آنان هیچ تأثیری نخواهد داشت.

انتهای پیام/82002/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول