اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خبر داد

اشتغالزایی 270 نفر در مجتمع سایت بانوان زنجان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان گفت: در مجتمع سایت کارگاهی بانوان استان برای 270 نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

اشتغالزایی 270 نفر در مجتمع سایت بانوان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اصحابی ظهر امروز در مراسم تحویل واحدهای تولیدی مجتمع سایت کارگاهی بانوان در شهرک صنعتی شماره یک زنجان اظهار کرد: مجتمع سایت کارگاهی بانوان به عنوان نخستین ایده‌ در بخش کارآفرینی و زنان کارآفرین در سطح کشور و استان زنجان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی در بخش اشتغال بانوان با عنوان سایت کارگاهی بانوان زنجان ایجاد شده است، تصریح کرد: امید است شاهد رونق هر چه بیشتر این سایت در بخش توسعه واحدهای تولیدی باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خاطرنشان کرد: از مجموع 35 هکتار کل زمین مجتمع سایت کارگاهی بانوان 3.5 هکتار برای واحد کارگاهی اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه 250 میلیون تومان در بخش توسعه کشاورزی اختصاص داده می‌شود، خاطرنشان کرد: در توسعه این بخش با 60 واحد نزدیک 25 واحد فروخته شده و با استقبال خوب متقاضیان در حال تکمیل است.

اصحابی با بیان اینکه 27 واحد مجتمع سایت کارگاهی بانوان زنجان امروز تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: از تعداد واحدهای آماده برای 270 نفر اشتغال ایجاد شده و در هر واحد 10 نفر مشغول به کار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مجتمع سایت کارگاهی زنجان دارای 60 واحد کارگاهی است، افزود: مبلغ هزینه‌کرد برای این مجتمع 30 میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه یکسال برای ساخت مجتمع سایت کارگاهی بانوان فرصت است، اضافه کرد: در صورتی که متقاضیان تا یکسال واحدها را آماده نکنند، قرارداد فسخ می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش توزیع آب سایت کارگاهی بانوان زنجان صددرصد اقدامات فیزیکی انجام شده است، اظهار کرد: در بخش توزیع برق نیز 6 واحد می‌تواند از برق بهره‌مند شود.

اصحابی با بیان اینکه 95 درصد گاز مجتمع سایت کارگاهی بانوان زنجان آماده است، افزود: آسفالت‌ریزی این بخش تا پایان اردیبهشت‌ماه تمام می‌شود.

وی اضافه کرد: 85 درصد محوطه‌سازی مجتمع سایت کارگاهی بانوان زنجان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه 196 قطعه سند تک برگ در اختیار واحدها است، تصریح کرد: 20 طرح برگ صادر شده تا پایان اردیبهشت‌ماه نهایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع در بخش تسهیلات کشاورزی 54 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، گفت: کسانی که زمین خام در بخش کشاورزی را از مجتمع سایت کارگاهی بانوان دریافت کنند می‌توانند از تسهیلات بانکی در بخش توسعه کشاورزی با نرخ 7 درصد برخوردار شوند.

انتهای پیام/2308/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول