اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

معلمین در خط مقدم اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قرار دارند

استاندار زنجان گفت: معلمین در خط مقدم اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قرار دارند.

معلمین در خط مقدم اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد بعدازظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان نمونه استان زنجان، اظهار کرد: جایگاه معلمین در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کلیدی است.

وی ابلاغ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی کرد و و افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توسعه نظام آموزشی کشور را موجب می‏شود.

استاندار زنجان ابلاغ سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: نقشه راه توسعه در آموزش و پرورش تدوین و مشخص شده است.

وی با اشاره به جایگاه معلمی در نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: معلم در نظام اسلامی مظهر ایثار و فداکاری است و وظیفه خطیری در تربیت افراد جامعه بر عهده دارد.

رئوفی‏نژاد ایران را در شرف یک انقلاب آموزشی دانست و تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال‏های بعد از انقلاب دو انقلاب آموزشی و فرهنگی بزرگ داشته است.

استاندار زنجان ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی کشور با انقلاب فرهنگی فضای دانشگاه‏های کشور را با آرمان‏های انقلاب مورد تطبیق قرار داد.

وی تحقق سند تحول بنیادین را دومین انقلاب فرهنگی مهم در کشور ارزیابی کرد و گفت: با اجرای سند تحول بنیادین توسعه آموزشی کشور سرعت بیشتری خواهد گرفت.

* سند تحول بنیادین بیش از 40 مبحث و بند را شامل می‏شود

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه این سند بیش از 40 مبحث و بند را شامل می‏شود، اظهار داشت: نخبگان و کارشناسان آموزشی کشور بر روی سند تحول بنیادین زحمات بسیاری را متحمل شده‏اند.

استاندار زنجان فعالیت آموزشی معلمین را فعالیتی معنوی عنوان کرد و ادامه داد: معلمین در کشور ایران بدون پاسداشت مالی برای تربیت نیروی انسانی تلاش می‏کنند.

وی همکاری دستگاه‏های فرهنگی و آموزشی با آموزش و پرورش را خواستار شد و تاکید کرد: بدون تعامل و همکاری دستگاه‏های دیگر امکان تحقق اهداف تدوین شده وجود ندارد.

رئوفی‏نژاد همکاری مردم و مسئولین را یادآور شد و گفت: مردم و مسئولین در کنار یکدیگر باید برای توسعه آموزش و عالی کشور تلاش کنند.

استاندار زنجان اجرای سند تحول بنیادین را تکمیل‌کننده منویات مقام معظم رهبری دانست و یادآور شد: با اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با اجرای سند تحول بنیادین آثارش در جامعه مشخص خواهد شد، خاطرنشان کرد: امید است با اجرای این سند، آموزش و عالی کشور در مسیر توسعه قرار گیرد.

رئوفی‏نژاد با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‏های موجود کشور، اظهار داشت: برای توسعه آموزش و عالی کشور باید از همه ظرفیت‏های موجود کشور بهره لازم را برد.

انتهای پیام/73002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول