اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

توسعه برنامه‌های فرهنگی و اشتغالزایی در ادارات البرز ضروری است

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز بر توسعه برنامه‌های فرهنگی و اشتغالزایی در ادارات البرز تأکید کرد.

توسعه برنامه‌های فرهنگی و اشتغالزایی در ادارات البرز ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، امیر یزدی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی استانداری البرز اظهار داشت: توجه به مسائل فرهنگی در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به ویژه استانداری به عنوان نماد حاکمیت دولت در سطح استان از اهمیت بالایی برخوردار است که باید بیش از پیش مورد توجه مدیران کل بخش‌ها و حوزه‌های مختلف قرار گیرد.

وی افزود: تحقق این مهم می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های استان البرز به شمار رود.

این مسئول بر ضرورت توجه به ابعاد مختلف فرهنگی از جمله امر و به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و یادآور شد: اتخاذ تدابیر مناسب و عملیاتی برای پیوند میان فعالیت‌های اداری بر اساس آموزه‌های دینی گامی بسیار مهم در راستای توجه عمیق به فعالیت‌های فرهنگی به منظور ارائه خدمات مناسب به مردم به شمار می‌رود.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز تلاش در راستای جهت‌گیری برنامه‌ها به سمت و سوی رشد و تعالی مباحث فرهنگی را اولویت شورای فرهنگی استانداری البرز عنوان کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و تلاش در جهت کاهش مسائل و مشکلات مردم از مظاهر تقوا به شمار می‌رود که با ترویج این فرهنگ غنی اسلامی می‌توان شاهد تحولات چشمگیری در حوز‌ه‌های مختلف باشیم.

یزدی هدفمندسازی فعالیت‌های فرهنگی، برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از مراسم‌های مختلف در جهت ترویج فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی، اعمال سیاست‌های تشویقی در راستای رشد و پرورش فضائل اخلاقی و همچنین تاکید بر رعایت حجاب و عفاف از سوی مراجعان به استانداری البرز را از جمله مواردی عنوان کرد که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول