اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت توسعه نیروی انسانی وزارت جهاد کشاورزی:

کمیته‎ای در وزارتخانه مامور استیفای پرداختی‎های قانونی پرسنل است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت توسعه نیروی انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزیر پیگیر استیفای حقوق پرسنل جهاد کشاورزی است.

کمیته‎ای در وزارتخانه مامور استیفای پرداختی‎های قانونی پرسنل است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، منصور خاکی صبح امروز در جمع معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‎های جهاد کشاورزی منطقه یک کشور اظهار کرد: اعطای نشان تعالی به سازمان جهاد کشاورزی خراسان‎رضوی نشان از توانمندی‎های کارشناسی در این سازمان است.

وی ادامه داد: از این پس سازمان جهاد کشاورزی باید در تصمیم‎گیری‎های حوزه وزارتی توان خود را به نمایش بگذارد. مصوباتی که در نشست مشهد انجام می‎شود، مستقیما به وزیر منعکس می‎شود و او اجرای مصوبات را به کارشناسان مسئول حوزه ریاست ابلاغ می‎کند.

خاکی بیان داشت: در نشست معاونین توسعه منطقه دو که در بندر عباس برگزار می‌شود، مجموعه‎ای از مشکلات را دسته‎بندی کرده و به حل و فصل آن می‎پردازیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مشکلات کسری پرداخت‎ها، پرداخت پاداش پایان خدمت و کمبود‎های پرسنلی و خودرویی را به حوزه وزارتی منتقل می‎کنم.

خاکی ادامه داد: این نوید را به همکاران در سراسر کشور می‎دهم که شخص وزیر بر کمیته‎ای در ستاد وزارتخانه نظارت می‎کند که این کمیته ماموریت استیفای پرداختی‌های قانونی پرسنل بوده و به زودی خبرهای امیدوار کننده‎ای را به پرسنل جهاد کشاورزی اعلام می‎کنیم.

خاکی تاکید کرد: تلاش وزارتخانه در حل مشکلات پرسنلی باید توام با تلاش معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان‎های جهاد کشاورزی در سراسر کشور باشد تا در سطح استان‎ها نیز استانداری‎ها نسبت به تامین اعتبار موافقت‎نامه‎های مربوط به پرداختی‎های پرسنل جهاد کشاورزی متعهد شده و کارکنان جهاد کشاورزی به حقوق قانونی خود برسند.

انتهای پیام/70005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول