اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خبر داد

حمایت کمیته امداد از 395 دانشجو در دشتستان

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از حمایت کمیته امداد از 395 دانشجو در دشتستان خبر داد.

حمایت کمیته امداد از 395 دانشجو در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی عصر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد تأثیرگذار در سطح جامعه است و خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه می‌دهد.

وی افزود: افزایش سطح کیفیت فعالیت‌های کمیته امداد مورد تأکید مسئولان ارشد این نهاد قرار دارد و از تمام امکانات و توانمندی موجود برای این مهم بهره می‌بریم.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از بهره‌مندی 395 نفر از دانشجویان تحت حمایت از کمک هزینه تحصیلی در سال تحصیلی جاری خبر داد.

عدنانی گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون ریال به 395 نفر از دانشجویان تحت حمایت کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: کمک‌ها در قالب کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویان پرداخت شده و امیدوار هستیم رضایت خاطر مددجویان را فراهم کنیم.

این مسئول ابراز داشت: از مجموع دانشجویان و طلاب تحت حمایت این شهرستان، تعداد 251 نفر دانشجوی دختر و تعداد 144 نفر دانشجوی پسر هستند که در دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور و حوزه‌های علمیه مشغول به تحصیل هستند.

عدنانی در پایان یادآور شد: توانمندی جامعه هدف از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است و با ایجاد اشتغال پایدار در این مسیر اهتمام می‌ورزیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول