اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 14 هزار زن سرپرست خانوار

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از حمایت کمیته امداد این استان از 14 هزار زن سرپرست خانوار خبر داد.

حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 14 هزار زن سرپرست خانوار

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج عبدالمجید فرهادی  ظهر امروز در مراسم تجلیل از زنان شاغل در کمیته امداد امام خمینی به مناسبت روز زن، با تبریک میلاد با سعادت بانوی دو عالم صدیقه کبری (س) و تولد بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) فقط اسوه فاضله زنان نبود بلکه الگویی برای تمام جوامع بشری و نوری برای هدایت جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش‌های متعدد حضرت فاطمه (س) در زندگی کوتاهش، گفت: فاطمه (س) دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت است و و در همه نقش‌هایش نمونه و الگو بود به طوری که جامعه امروز ما بر اساس محوریت فرزندان این بانوی دو عالم می‌چرخد.

فرهادی یکی از مهم‌ترین خدمات کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد را حمایت از زنان سرپرست خانوار برشمرد و بیان کرد: از جامعه آماری 33 هزار و 757 خانوار تحت حمایت تعداد 14 هزار و 218 خانوار با سرپرست زن تحت حمایت این نهاد هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات ارائه شده به زنان سرپرست خانوار را پرداخت وام، ودیعه مسکن، پوشاک دانش‌آموزان، معافیت فرزندان از خدمت سربازی، بیمه‌های اجتماعی و خدمات درمانی، اشتغال، کمک معیشت عنوان کرد.

وی یکی از مهم‌ترین خدمات به این قشر از جامعه هدف را ایجاد اشتغال برای آنان ذکر کرد و گفت: از 5 هزار و 750 مورد طرح‌های خوداشتغالی و مشاغل خانگی در سال گذشته نزدیک به 48 درصد متعلق به زنان سرپرست خانوار است.

فرهادی افزود: در همین زمینه 2 هزار و 734 نفر از زنان سرپرست خانوار مجریان طرح‌های خوداشتغالی و مشاغل خانگی هستند.

وی با بیان اینکه زن کانون مهرورزی و کانون تولید تمام ارزش‌های الهی و انسانی است، تأکید کرد: زنان جامعه اسلامی باید با الگو گرفتن از بی‌بی دو عالم  تمام همت خود را در تربیت فرزندان اسلامی به کار بگیرند.

در پایان این مراسم از زنان شاغل در کمیته امداد با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد. 

انتهای پیام/82009/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول