اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 85 وبلاگ‌نویس صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره افسران جوان جنگ نرم در زنجان

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان از برگزاری جشنواره افسران جوان جنگ نرم در استان با حضور 85 وبلاگ‌نویس خبر داد.

برگزاری جشنواره افسران جوان جنگ نرم در زنجان

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جشنواره افسران جوان جنگ نرم با حضور دانشجویان و مسئولان استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شناسایی افسران جوان جنگ نرم از اهداف این جشنواره است، تصریح کرد: این جشنواره در حوزه فضای مجازی و سایبری برگزار می‌شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به حضور وبلاگ‌نویسان جوان و دانشجو در این جشنواره خاطرنشان کرد: وبلاگ‌نویسان ارزشی نیز در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مقاومت و جبهه اسلامی از محورهای این جشنواره است، افزود: وبلاگ‌های حوزه مقاومت، جبهه اسلامی و ارزشی در این جشنواره شرکت داده شد‌ند.

بابایی از حضور 85 وبلاگ‌نویس در این جشنواره خبر داد و گفت: در نهایت با نظر داوران 15 وبلاگ برتر دانشجویی در این جشنواره تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه سید رضا صدرالحسینی به عنوان کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک در این برنامه سخنرانی می‌کند، افزود: حجت‌الاسلام علی معبودی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از دیگر سخنرانان این مراسم است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان از برگزاری این جشنواره در روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: 17 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری ساعت 15، این جشنواره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور زنجان برگزار خواهد شد، یادآور شد: معاونت سایبری و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان زنجان این برنامه را برگزار می‌کند.

بابایی بر ضرورت آشنایی دانشجویان و جوانان به عنوان افسران جنگ نرم با فضای مجازی و سایبری تاکید کرد و گفت: بسیج دانشجویی به دنبال تربیت دانشجویانی کارآمد در این حوزه است.

انتهای پیام/73003/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول