اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91

کمیته امداد گلوگاه رتبه برتر اشتغالزایی مازندران شد

مدیر کمیته امداد شهرستان گلوگاه گفت: رتبه نخست ایجاد اشتغال استان مازندران در سال 91 را کمیته امداد شهرستان گلوگاه به دست آورد.

کمیته امداد گلوگاه رتبه برتر اشتغالزایی مازندران شد

سیدرضا ساداتی مدیر کمیته امداد شهرستان گلوگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان گلوگاه گفت: در سال 91، حدود 500 طرح اشتغالزایی با اعتبار 32 میلیارد ریال در کمیته امداد گلوگاه اجرا شد.

وی افزود: علاوه بر این، حدود 200 خانوار مستعد اشتغال در بین خانواده‌های زیرپوشش شناسایی شدند و پرونده آنها برای پرداخت تسهیلات آماده شده است.

ساداتی در ادامه گفت: برای 688 خانوار، آموزش اشتغال برگزار شد، طی تفاهم‌نامه‌ای با فنی‌و‌حرفه‌ای هم‌اکنون هم کلاس‌های آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در کمیته امداد گلوگاه دایر است.

مدیر کمیته امداد گلوگاه، تصریح کرد: این اداره در سال 91 بر اساس حجم فعالیت به تناسب جمعیت و وسعت شهرستان همچنین اعتبارات استانی و ثبت سامانه رصد رتبه نخست استان را به دست آورد.

ساداتی با بیان اینکه کمیته امداد به مبارزه با فقر در راستای ایجاد اشتغال می‌پردازد، خاطرنشان کرد: امروزه کمک به فقیر سبب از بین رفتن عزت نفس فقرا و تقویت فقر می‌شود اما ایجاد اشتغال، مبارزه با فقر است و موجب عزت نیازمندان می‌شود.

عضو کارگروه اشتغال شهرستان گلوگاه در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دوره‌های بیش از سه ماهه آموزش بورس بصورت ویژه خبر داد و گفت: آموزش بورس هم‌اکنون با شرکت 40 دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد گلوگاه در کمیته امداد این شهرستان، دایر است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که با ایجاد فرصت‌های شغلی، چه تعداد از مددجویان گلوگاهی توانمند شدند، گفت: آمار مددجویان زیرپوشش کمیته امداد گلوگاه از یک‌هزار و 900 به یک‌هزار و 700 خانوار کاهش یافته است.

انتهای پیام/86001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول