اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

استفاده از ظرفیت‌های هرمزگان برای اشتغال پایدار ضروری است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به نامگذاری امسال بنام "حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی"گفت: استفاده بهینه از ظرفیت بخش‌های مختلف استان برای ایجاد اشتغال پایدار ضروری است.

استفاده از ظرفیت‌های هرمزگان برای اشتغال پایدار ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ احمد راستی امروز در مراسم جشن کارگران شرکت "فرآورده های شیلاتی بندرعباس" که بمناسبت بزرگداشت روز زن و مقام مادر و همچنین گرامیداشت روز کارگر که با حضور "صیادی"مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیران و اعضای تشکلات کارگری در این شرکت برگزار شد، با بیان اینکه کارگران پیشگامان خط مقدم در جبهه اقتصادی کشور هستند، اظهار داشت: بی شک نقش کارگر در چرخه اقتصادی کشور غیرقابل انکار است و توجه به این قشر زحمتکش، باعث می شود کارگران در واحدهای تولیدی با انگیزه‌ای مضاعف تلاش کنند.

وی تلاش خستگی‌ناپذیر کارگران را در سنگرهای اقتصادی تحسین برانگیز عنوان کرد و افزود: امروز با تلاش و جدیت کارگران، کشور به درجه‌ای از توسعه و پیشرفت رسیده که دشمن را به هراس انداخته و علی‌رغم تهدیدها و تحریم ها، کوشش و همت کارگران چرخ تولید مملکت را به گردش در آورده و پیشرفت کشور با این تهدیدها تحریم‌ها متوقف نمی‌شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، تولید و بهره وری را به عنوان کار اصلی کارگران برشمرد و بیان داشت: تولیدات این شرکت که همان محصولات فرآورده‌های شیلاتی است، نماد استان هرمزگان است که به عنوان نخستین تولید‌کننده تن ماهی در کشور، زمینه اشتغال بسیاری را فراهم کرده است.

راستی ضمن تبریک روز زن به زنان شاغل در این شرکت تولیدی که برخی نیز سرپرست خانوار نیز هستند از آنان به عنوان خستگی ناپذیران نستوهی یاد کرد که عهده‌دار مسئولیت‌های سنگین در خانه و  محیط کار  هستند.

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور فعالیت‌های مهمی در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم انجام داده و در استان هرمزگان بعد از انقلاب و به ویژه در هشت سال اخیر دگرگونی‌هایی در قالب خدمت به مردم هرمزگان اتفاق افتاده اما برخی با سیاه‌نمایی و بزرگ نشان دادن مشکلات، در حق مردم و نظام جفا می‌کنند.

وی اضافه کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری یک تکلیف اعتقادی است و باید اصل قرار گیرد و مردم در 24 خرداد به رغم تمام تبلیغات منفی دشمنان با حضور حماسی خود در انتخابات، عالی‌ترین جلوه‌های حماسه سیاسی را به نمایش می‌گذارند.

مدیرعامل شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس نیز بر تحقق شعار "حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی" تاکید کرد و گفت: با استفاده از توان فردی و نیروی انسانی توانمند و سرمایه داخلی این امر محقق می شود.

معصومی افزود: سال گذشته علی‌رغم تحریم‌ها این شرکت به فعالیت خود بدون اخراج حتی یک کارگر ادامه داد.

وی اظهار امیدواری کرد: در نیمه دوم امسال، با راه اندازی خط دوم تولید بتوان علاوه بر افزایش تولیدات، زمینه اشتغال افراد بیشتری را ایجاد کرد که این امر با وحدت و همدلی کارکنان و همکاری مسئولان میسر می‌شود.

قابل ذکر است که این مراسم که با برنامه‌های شاد و متنوعی همراه بود و از کارگران نمونه، زنان سرپرست خانوار این شرکت با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام/88001/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول