به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، یدالله حسینی امروز در نشست انتظامی استان تدابیر فرماندهی انتظامی گیلان را در راستای ارتقای تعالی رفتار کارکنان انتظامی تشریح کرد.
وی افزود: کلاسهای آموزشی متوالی و استفاده از اساتید روانشناسی، جامعهشناسی و نظارت مستقیم و غیر مستقیم از کارکنان نشانه اهمیت تعالی رفتار در مجموعه نیروی انتظامی است.
معاون هماهنگ کننده پلیس گیلان ارائه خدمات بهتر در جامعه را در گرو تعالی رفتار مجریان ارائه خدمات دانست.
وی اذعان کرد: پلیس به این اصل معتقد است، ماموری که رفتارش مناسب با نوع وظایفش نباشد خادم خوبی برای جامعه نخواهد بود.
به گفته حسینی، هر قدر عملکرد پلیس به لحاظ دینی، قانونی و سازمانی ارتقا پیدا کند، خدماترسانی بهتری به مردم انجام میشود.
وی تأمین نظم و امنیت را ماموریت بزرگی برشمرد که به پلیس محول شده است.نظم و امنیت زندگی را شیرین میکند و امیدواری را در جامعه ارتقا میدهد.
وی هدف از استانداردسازی رفتار سازمانی در نیروی انتظامی را رسیدن به پلیس معتقد، مقید، قانونمند و آماده برای اجرای ماموریتهای محوله و رسیدگی به حقوق مردمی اعلام کرد.
حسینی با تصریح بر اینکه مردم گیلان ناظر بر کیفیت ارائه خدمات پلیس هستند، از آنها خواست با تماس از طریق تلفن 197 نظرهای خود را از عملکرد پلیس اعلام کنند.
انتهای پیام/2300/خ20/ظ1004